GREEK REPORTERS: Ποια γνώστη ελληνίδα η ηθοποιός έχασε 13 κιλά (SEXY FOTO)

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Ποια γνώστη ελληνίδα η ηθοποιός έχασε 13 κιλά (SEXY FOTO)

Οι εμφανίσεις της τελευταία έχουν αφήσει τους πάντες άφωνους, αφού είναι πιο αδυνατισμένη και ελκυστική παρά ποτέ. Η Μαρία Ανδρούτσου -πασίγνωστη κυρίως ως
Ξανθίππη από το σήριαλ 50-50- εξηγεί πως τα κατάφερε χάρη στον βελονισμό.
Ταυτόχρονα συμμετέχει σε φωτογράφιση χωρίς ρούχα, για να στείλει μήνυμα εναντίον του AIDS.
ADOR1
Μιλώντας στο Λοιπόν εξήγησε πως τα κατάφερε: «Έχασα δεκατρία κιλά. Συνέβη πριν ένα χρόνο. Ποτέ δεν ήμουν ένα αδύνατο παιδί, πάντα έλεγα “Αχ είμαι πέντε κιλά, επτά κιλά παραπάνω”. Πότε έμπαιναν πότε έφευγαν, ζούσα με αυτό το πράγμα συνέχεια. Κάποια στιγμή είπα ότι πρέπει να το λύσω, γιατί έτσι αδικώ τον εαυτό μου», εξομολογήθηκε η ηθοποιός.
Όσο για το τι ήταν αυτό που την κινητοποίησε και θέλησε να προσπαθήσει; «Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την εμφάνιση ή να με κρατάει από κάτι, αλλά για την ψυχολογία μου, για την αυτοεκτίμησή μου. Έλεγα “Γιατί να μην μπορώ να το καταφέρω ρε παιδί μου;”.
Στο παρελθόν είχα κάνει δίαιτες μια-δυο φορές, τα είχα καταφέρει, μετά όμως ξαναπήρα τα κιλά. Ελπίζω αυτή τη φορά να μην συμβεί το ίδιο, γιατί πρέπει να διευθετηθεί το θέμα. Έτσι πήρα την απόφαση να το πάρω σοβαρά. Ήμουν στην Θεσσαλονίκη και μείναμε με περιοδεία για κάποιους μήνες εκεί κι έκανα βελονισμό σε ένα γιατρό που είχα κάνει στο παρελθόν και με βοήθησε πάρα πολύ»,εξήγησε η Μαρία Ανδρούτσου.
Το αποτέλεσμα πέραν κάθε αμφισβήτησης φαίνεται και στην φωτογράφιση που έκανε μαζί με άλλους επώνυμους για το περιοδικό ADORE με αφορμή την ημέρα κατά του AIDS στην 1η Δεκεμβρίου.
zarpa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X