GREEK REPORTERS: Η Βάσω Κολυδά παντρεύεται τον αγαπημένο της Γιάννη Εμμανουηλίδη

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Η Βάσω Κολυδά παντρεύεται τον αγαπημένο της Γιάννη Εμμανουηλίδη

Είναι από τα πιο αγαπημένα ζευγάρια της ελληνικής σόουμπιζ και όταν της έκανε την πρόταση γάμου, άνοιξε ο δρόμος για τα σκαλιά της εκκλησίας. Και ήδη άρχισαν τις
ετοιμασίες. Για ποιο μοντέλο και επιχειρηματία πρόκειται;
Ο λόγος για την Βάσω Κολιδά και τον αγαπημένο της Γιάννη Εμμανουηλίδη που όπως αποκαλύπτει εκείνη θα παντρευτούν το ερχόμενο καλοκαίρι. «Θα γίνει στο νησί του άντρα μου, σ' ένα εκκλησάκι δίπλα στη θάλασσα και, επιτέλους, θα φορέσω χαμηλό πέδιλο» λέει η Βάσω στο people και συνεχίζει: «Σίγουρα θα έχει ρομαντικές πινελιές, θέλω πολλά λουλούδια, κατά προτίμηση λευκά, και το νυφικό ίσως να έχει δαντέλα. Το σίγουρο είναι πως θα το σχεδιάσω μόνη μου. Δεν έχω αρχίσει ακόμη να σχεδιάζω, αλλά έχω κάτι στο μυαλό μου και δεν θα μου πάρει πολύ χρόνο. Ξέρεις κάτι; Όλα αυτά, πάντως, έρχονται σε δεύτερη μοίρα και δεν με αγχώνουν. Για μένα είναι σημαντικό να είμαι καλά με τον άνθρωπό μου και να έχουμε δίπλα μας όσους μας αγαπάνε και θα μας δίνουν τη θετική τους ενέργεια».



gossiptv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X