GREEK REPORTERS: Μόνη δηλώνει η Monica Belluci και μιλά για το σ3ξ

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Μόνη δηλώνει η Monica Belluci και μιλά για το σ3ξ


​Για πρώτη φορά single δηλώνει η Monica Bellucci και σε συνέντευξή της μιλά για το σεξ στη ζωή της, αλλά και το αν ποτέ ένιωσε ερωτική έλξη για γυναίκα!


«Είμαι μόνη μου! Για πρώτη φορά στη ζωή μου δεν έχω έναν άνδρα στο πλευρό μου. Και τα καταφέρνω», παραδέχεται η «ζουμερή» Ιταλίδα στην εφημερίδα «Corriere Della Sera», διαψεύδοντας τις φήμες για σχέση με Αζέρο επιχειρηματία και οι απανταχού θαυμαστές της μόλις είδαν ένα... «παραθυράκι».

Αν είσαι γυναίκα, πάντως, μην παραπονιέσαι και μην απελπίζεσαι που δεν έχεις σύντροφο: ακόμα και η σέξι Monica αποκάλυψε ότι η επαφή της με τους άνδρες δεν ήταν πάντα εύκολη, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που θέλησαν «όχι να με προστατεύουν, αλλά να με έχουν δική τους».

«Όταν ήμουν νεότερη ένιωθα περισσότερο το σώμα μου. Ήμουν άγρια. Τώρα ξέρω ότι το σεξ μπορεί να είναι υπέροχο με έναν άνθρωπο που δεν αγαπάς, ενώ μπορεί να είναι λιγότερο καλό με κάποιον που αγαπάς πραγματικά», συνεχίζει η πρωταγωνίστρια και δεν διστάζει να απαντήσει στο αν έχει νιώσει ερωτική έλξη για γυναίκα: «μου αρέσουν οι Ιταλίδες! Όχι, δεν ένιωσα ερωτική έλξη για κάποια γυναίκα, παρά μόνο για παιχνίδι. Αν ήμουν ομοφυλόφιλη, όμως, η ζωή μου θα ήταν πιο απλή».


star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X