GREEK REPORTERS: Ολα τα ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα - Κλείνουν Κηφισός και Λιοσίων

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Ολα τα ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα - Κλείνουν Κηφισός και Λιοσίων


Ολα τα ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα - Κλείνουν Κηφισός και Λιοσίων
Δέκα εκατομμύρια επιβάτες που μετακινούνται κάθε χρόνο με τα ΚΤΕΛ θα έχουν
σύντομα στη διάθεσή τους έναν υπερσύγχρονο επιβατικό σταθμό που θα δημιουργηθεί στην περιοχή του Ελαιώνα, με ταυτόχρονη κατάργηση των άθλιων και τριτοκοσμικών σταθμών που λειτουργούν σήμερα στον Κηφισό και στη Λιοσίων.
Η πρώτη πράξη ολοκληρώθηκε χθες καθώς υπεγράφη το σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ της Αττικό Μετρό, του δήμου Αιγάλεω και των ΚΤΕΛ για τη δημιουργία του Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων.
Βασικός στόχος που καλείται να εκπληρώσει το έργο το οποίο θα κοστίσει συνολικά 90 εκατομμύρια ευρώ και θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης πάνω στο πρόσφατα αποπερατωμένο αμαξοστάσιο του Μετρό, είναι η μετακόμιση όλων των δραστηριοτήτων σε σημείο που θα είναι εύκολη η διαμεταφορά των επιβατών προς το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, το λιμάνι του Πειραιά και το κέντρο της Αθήνας.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που ακολούθησαν την υπογραφή της συμφωνίας η επιδίωξη του νέου έργου είναι:
  • Να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό των υπεραστικών λεωφορείων, που ανέρχεται σε 10 εκατομ. περίπου επιβάτες ετησίως, επιτρέποντας κατά τρόπο οργανωμένο τις μετεπιβιβάσεις από όλα τα αστικά μέσα μεταφοράς (Μετρό, λεωφορεία, ΙΧ, Ταξί)
  • Να σχεδιασθεί αρχιτεκτονικά ένα έργο με υψηλό επίπεδο αισθητικής, αποτελώντας τοπόσημο για την περιοχή και πόλο έλξης εμπορικών ή άλλων δραστηριοτήτων
  • Να κινητοποιήσει και να επισπεύσει τις διαδικασίες για την ανάπτυξη ή ολοκλήρωση των δικτύων αστικής υποδομής (π.χ. τοπικό οδικό δίκτυο, δίκτυα κοινής ωφέλειας) που λείπουν στην περιοχή αυτή του Ελαιώνα
  • Να συμβάλει σημαντικά στην πολεοδομική αναδιάρθρωση της περιοχής που σήμερα είναι κυρίως βιομηχανικού - χονδρεμπορικού χαρακτήρα, σε περιοχή με σύγχρονες επιχειρήσεις τριτογενούς κυρίως τομέα.
Ο νέος σταθμός θα συνδέεται υπογείως με το Μετρό, έργο το οποίο έχει πρακτικά γίνει, και μάλιστα, πρέπει να ολοκληρωθεί, καθώς χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Επίσης, θα κατασκευαστεί χώρος στάθμευσης 500 θέσεων.

πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X