GREEK REPORTERS: Το ξέσπασμα της Μενεγάκη για τον Ρέμο: "Δεν θα είμαι πια διακριτική" (vid)

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Το ξέσπασμα της Μενεγάκη για τον Ρέμο: "Δεν θα είμαι πια διακριτική" (vid)


Το ξέσπασμα της Μενεγάκη για τον Ρέμο: Δεν θα είμαι πια διακριτική ( vid )
H Ελένη Μενεγάκη με αφορμή την αυριανή πρεμιέρα του Αντώνη Ρέμου στο στο νυχτερινό κέντρο Αθηνών Αρένα, μαζί με τον Στέλιο Ρόκκο- που
έκανε την παρουσιάστρια να βγάλει από μέσα της κάποια παράπονα…

"Πόσο ακόμα θα προσπαθώ να κρατιέμαι νέα για να τα πούμε από κοντά; Έχουν περάσει και 20 χρόνια! Πόσο να με χτενίσουν και να με βάψουν για να στέκομαι; Κάνε μου τη χάρη κι έλα μια φορά να τα πούμε από κοντά. Αλλά να έρθεις πριν να είμαι τελείως ερείπιο. Τώρα που κρατιέμαι ακόμα. Δεν θες να τραγουδίσεις, δεν πειράζει, έχω εγώ 150 βίντεο κλιπ. Θα τραγουδίσω μόνη μου! Διακριτική, διακριτική, αλλά δεν θα είμαι πια"!

on-news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X