GREEK REPORTERS: Πασίγνωστος ηθοποιός αποκαλύπτει: «Είμαι ξανά με την γυναίκα μου μετά από έξι χρόνια» (VID)

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Πασίγνωστος ηθοποιός αποκαλύπτει: «Είμαι ξανά με την γυναίκα μου μετά από έξι χρόνια» (VID)


Πασίγνωστος ηθοποιός αποκαλύπτει: «Είμαι ξανά με την γυναίκα μου μετά από έξι χρόνια»
Αποκάλυψη «βόμβα» για την προσωπική του ζωή έκανε πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός.

Στις περισσότερες συνεντεύξεις του δεν κρύβει την αδυναμία που έχει στις γυναίκες, ενώ μερικούς μήνες πριν δήλωνε πως δεν αντέχει να είναι μόνος! Έτσι λοιπόν, μετά από έξι χρόνια ο Γιώργος Παρτσαλάκης αποφάσισε να συνεχίσει την ζωή του με την τελευταία σύζυγο του.
«Είμαι ξανά με την γυναίκα μου εδώ και κάποιο καιρό. Με την τελευταία μου γυναίκα, μετά από έξι χρόνια. ήταν μια ανάγκη και των δυο. Πάντοτε είχα ανάγκη τον άνθρωπο μου κι εκείνη απ΄ ότι κατάλαβα μετά από έξι χρόνια», εξομολογήθηκε ο ίδιος στην κάμερα του Star. Δείτε το βίντεο!










 gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X