GREEK REPORTERS: «Ήμουν πάντα προσαρμοσμένος στην οικονομική κρίση»

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

«Ήμουν πάντα προσαρμοσμένος στην οικονομική κρίση»



«Αρκετές φορές βρέθηκα χωρίς δουλειά ή με δουλειές που δεν ήθελα να κάνω και έκανα προκειμένου να βγάζω τα λεφτά για το ενοίκιο και τα έξοδα» δηλώνει ο παρουσιαστής του «Κάψε το Σενάριο». 

Συναντήσαμε τον Λάμπρο Φισφή στα γυρίσματα της δημοφιλούς σειράς «Κάψε το Σενάριο» του Mega όπου παρουσιάζει. Τι λέει για την οικονομική κρίση; Πόσο τον έχει επηρεάσει; Ποια τα σχέδιά του και γιατί θα έφευγε από την Ελλάδα; Οι απαντήσεις στη συνέντευξη που ακολουθεί…

Ποιοι λόγοι θα σε έκαναν να φύγεις από την Ελλάδα; Σε περίπτωση οικονομικής δυσκολίας θα το έκανες;
Έχω ζήσει στο παρελθόν στο εξωτερικό και το έκανα γιατί ήθελα να δουλέψω και να μάθω καινούργια πράγματα. Σε περίπτωση οικονομικής δυσκολίας και αν παρουσιαζόταν κάτι στο εξωτερικό θα ξαναπήγαινα.



Έχεις μειώσει τις καταναλωτικές σου συνήθειες σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια;
Γενικώς δεν ήμουν ποτέ ο καταναλωτικός τύπος ήταν λες και πάντα ήμουν προσαρμοσμένος στην οικονομική κρίση.



Τι ενέργειες κάνεις σε προσωπικό επίπεδο για να αντιμετωπίσεις την οικονομική δυσχέρεια που βιώνουμε;
Δουλεύω παραπάνω για να βγάζω λιγότερα ή τα ίδια χρήματα.



Ποιοι λόγοι σε έκαναν να γράψεις την τηλεοπτική σειρά «Η Γενιά Των 592 Ευρώ»; Υπήρξαν προσωπικά σου βιώματα στην σειρά;
Ναι αρκετά. Ήταν μια σειρά για μια παρέα στα 25 και τότε εγώ ήμουν 26 οπότε πολλά από τα σκηνικά ήταν επηρεασμένα από την δική μου ζωή ή των φίλων μου.



Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια (θέατρο-τηλεόραση);
Αυτή την περίοδο κάνω το «Κάψε το σενάριο», μια κωμική εκπομπή στο MEGA και κάνω και παραστάσεις σε μπαρ και θεατράκια στην Αθήνα.



Ποια ήταν η μεγαλύτερη σου δυσκολία , που πέρασες σε εργασιακό-οικονομικό επίπεδο;
Αρκετές φορές βρέθηκα χωρίς δουλειά ή με δουλειές που δεν ήθελα να κάνω και έκανα προκειμένου να βγάζω τα λεφτά για το ενοίκιο και τα έξοδα.



Έχεις δηλώσει ότι δεν είσαι ηθοποιός. Νιώθεις ηθοποιός;
Όχι.



Πιστεύεις ότι κάποιος μπορεί να αποκαλείται ηθοποιός όταν έχει τελειώσει κάποια σχολή ή όταν το νιώθει και τα καταφέρνει;
Φιλοσοφική ερώτηση.



Τη συνέντευξη παραχώρησε ο Λάμπρος Φισφής στο σπουδαστή του ΙΕΚ Όμηρος Παναγιώτη Λαναρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X