GREEK REPORTERS: Μαίρη Συνατσάκη: «Όταν έκανα για πρώτη φορά σεξ το είπα στη μητέρα μου»

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Μαίρη Συνατσάκη: «Όταν έκανα για πρώτη φορά σεξ το είπα στη μητέρα μου»


Μαίρη Συνατσάκη: «Όταν έκανα για πρώτη φορά σεξ το είπα στη μητέρα μου»
Περί σεξ, γάμου, Μύρωνα Στρατή και εγκυμοσύνης μίλησε η Μαίρη Συνατσάκη σε συνέντευξη που έδωσε σε γυναικείο περιοδικό.

«Είναι ωραίο κατά τη γνώμη μου να προέρχεσαι από τον ίδιο χώρο με το σύντροφό σου, γιατί σε καταλαβαίνει. Με τον Μύρωνα συζούμε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και διαπιστώνω ότι είναι ωραίο να μπορείς να μείνεις μόνη ενώ ζεις με τον άλλο, να πας στο δωμάτιο με το λάπτοπ σου και να μη προσβληθεί κανείς». Αυτό δήλωσε η Μαίρη Συνατσάκη στο περιοδικό Cosmopolitan. Προσθέτοντας πως «Στα 32 μισό, ε, θα ήθελα να έχω ένα παιδί».
Τέλος, συγκεκριμένα για το σεξ η ανερχόμενη παρουσιάστρια είπε: «Όταν έκανα για πρώτη φορά σεξ π.χ., το είπα στη μητέρα μου για ν' αρχίσω να πηγαίνω στο γυναικολόγο. Σκέφτηκα 'Ντροπή ξε-ντροπή, πρέπει να το κάνω... Επίσης είμαι σχεσάκιας. Ακόμα και στο γυμνάσιο, αν ήθελα να χωρίσω στους τρεις μήνες, ένιωθα χάλια. Ότι απέτυχα και τέτοια».

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X