GREEK REPORTERS: Ο Κωνσταντίνος Αργυρός… μάλλον κάτι ξέρει: «Είμαι αισιόδοξος, γιατί είμαι Έλληνας»

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός… μάλλον κάτι ξέρει: «Είμαι αισιόδοξος, γιατί είμαι Έλληνας»



Συνέντευξη στην Έφη Νερούτσου, σπουδάστρια τομέα Δημοσιογραφίας ΙΕΚ ΟΜΗΡΟΣ
Ακούσαμε για αυτόν, την ημέρα που γεννήθηκε. Τον γνωρίσαμε μέσα από το Fame Story και συνεχίζουμε να τον απολαμβάνουμε στα εκάστοτε μαγαζιά που δουλεύει. Ο Κωνσταντίνος Αργυρός μιλά για την οικογένεια του, τους φίλους του, την πορεία του μέχρι σήμερα και τις συνεργασίες του, αλλά και για τα αισθηματικά του!

Σε γνωρίσαμε μέσα από το Fame Story. Παρ’ όλα αυτά , εσύ καθώς και τα δύο αδέρφια σου ήσασταν γνωστοί από τα πρώτα κιόλας λεπτά της γέννησης σας…
Γεννηθήκαμε το 1986. Ήμασταν τα πρώτα τρίδυμα που γεννήθηκαν με εξωσωματική γονιμοποίηση στην Ελλάδα. Η μητέρα μου τότε είχε δώσει κάποιες συνεντεύξεις σε εφημερίδες και κανάλια, για αυτό το μεγάλο γεγονός.
Πώς αποφάσισες να δηλώσεις συμμετοχή στο Fame Story ;
Η ζωή μου κυλούσε πάντα μέσα από τη μουσική. Δεν το σκέφτηκα πολύ, να σου πω την αλήθεια. Μπήκα μόλις τελείωσα το σχολείο κι όσο και αν σου φαίνεται περίεργο το Fame Story το έβλεπα σαν καλοκαιρινές διακοπές. Αφού αυτή ήταν η ζωή μου, η μουσική, και αφού μου άρεσε να τραγουδάω, μπήκα στο παιχνίδι. Μου αρέσουν τα έντονα πράγματα στη ζωή  μου και ήταν μια εμπειρία που ήθελα να ζήσω.
Ξέρεις, ήμουν μέσα και σε κοιτούσα την ώρα που τραγουδούσες. Νιώθεις όπως δείχνεις ή είσαι ακόμη αγχωμένος παρ’ όλα τα χρόνια που δουλεύεις ;
Γενικά είμαι αγχωτικός ως άνθρωπος, δεν το είχα, αλλά το απέκτησα. Δεν μπορώ να πω πως είμαι αγχωμένος από την άποψη «δεν ξέρω τι να κάνω», αλλά κάθε φορά που βγαίνω στην πίστα είναι σαν να έχω πρεμιέρα. Έχω το άγχος και λέω «μακάρι να πάνε όλα καλά και σήμερα».


Θυμήσου τον επόμενο χρόνο μετά τη λήξη του παιχνιδιού. Έχεις αλλάξει από τότε;
Έχω αλλάξει 200%! Έχω κάνει το χόμπι μου επάγγελμα. Τότε ήμουν μόλις 18 ετών, ξέγνοιαστος, δεν είχα σκεφτεί ότι με το τραγούδι θα θρέψω τα παιδιά και τα εγγόνια μου… Πλέον σκέφτομαι επαγγελματικά στη ζωή μου!
Στον ελεύθερο σου χρόνο τι κάνεις ;
Στον ελεύθερο μου χρόνο, βλέπω τους φίλους μου και τους ανθρώπους που αγαπώ. Μαζευόμαστε σε σπίτια, βγαίνουμε για φαγητό , για ποτό.
Έχεις κρατήσει επαφές με τους παιδικούς σου φίλους;
Ναι. Κάνουμε ακόμα παρέα με τα παιδιά που πηγαίναμε μαζί σχολείο.
Ο καινούργιος χρόνος σε βρήκε στα επαγγελματικά σου πολύ καλά! Στα αισθηματικά σου;
Το 2011 ήταν μια πολύ δημιουργική χρονιά για εμένα και μακάρι να είναι και το 2012 το ίδιο. Ωστόσο, ο καινούργιος χρόνος στα αισθηματικά μου με βρήκε μόνο μου...
Ακόμα και τώρα;
Ναι… Μέχρι και τώρα!
Έχεις συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα. Σου έχει μείνει κάτι από κάποιον καλλιτέχνη που σου είχε πει;
Το σημαντικότερο που μου έχει μείνει στο μυαλό είναι αυτό που μου είχε πει ο Γιάννης Πλούταρχος: «Όσο πιο επιτυχημένος είσαι, τόσο πιο ταπεινός πρέπει να γίνεσαι».
Είσαι ένας καλλιτέχνης εμφανίσιμος. Με τις θαυμάστριες πώς τα πας;
Σ’ ευχαριστώ πολύ... Με τις θαυμάστριες αισθάνομαι ωραία. Άλλωστε πώς μπορώ να αισθάνομαι όταν έρχεται ο κόσμος στο καμαρίνι και σε θαυμάζει για αυτό που κάνεις; Δεν νομίζω ότι αυτό που γίνεται -αν γίνεται κάτι- το έχω κατακτήσει λόγω ότι είμαι εμφανίσιμος.
Παίζει ρόλο, όμως, και αυτό…
Παίζει ρόλο από την άποψη της πρώτης εντύπωσης... Όταν βγαίνεις στην πίστα, ο άλλος κοιτάζει τον τρόπο που στέκεσαι και την αύρα που εκπέμπεις. Δεν παίζει ρόλο τόσο η ομορφιά!
Σε έχει φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση κάποια θαυμάστρια;
Όχι, δεν έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο, γιατί πιστεύω πως το χιούμορ σε βγάζει από τη δύσκολη θέση.
Κάτι ακραίο που θυμάσαι;
Δεν υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο, κάτι ακραίο... Μια κοπέλα ας πούμε, που την παρότρυνα να μην το κάνει, είχε έρθει και μου είχε πει πως θέλει να αλλάξει το επίθετο της και να το κάνει Αργυρού και ξέρεις εκεί σοκαρίστηκα και λίγο και της είπα: «Πώς είναι δυνατόν να λες τέτοιο πράγμα;».
Πώς νιώθεις που όταν βγαίνεις ο κόσμος σε αναγνωρίζει; Ποια είναι η αντίδρασή του;
Χαμός γίνεται… (γέλια)! Το καλύτερο πράγμα είναι να εξελίσσεται ένας άνθρωπος. Όταν έρχεται, λοιπόν, ο κόσμος  και σου λέει συγχαρητήρια για αυτό που κάνεις, για την πορεία και την εξέλιξή σου, νιώθεις υπέροχα. Όταν σου λένε μπράβο, είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να ακούσεις και χαίρομαι πολύ όταν συμβαίνει αυτό. Το να ξέρει ο άλλος για ποιο λόγο σε θαυμάζει, είναι πολύ σημαντικό.
Ειδήσεις παρακολουθείς;
Ναι. Παλιά δεν με ένοιαζε, αλλά πλέον με απασχολεί. Ενημερώνομαι για το τι γίνεται στον κόσμο, βλέπω ειδήσεις, μπαίνω στο internet και παρακολουθώ τα παγκόσμια δρώμενα.
Σε μια πορεία θα κατέβαινες μαζί με τον κόσμο;
Ναι... Έχω κατέβει. Στις πρόσφατες Κυριακάτικες πορείες που έγιναν στο Σύνταγμα, ήμουν εκεί!
Είσαι αισιόδοξος, για όλα αυτά που γίνονται;
Είμαι αισιόδοξος, γιατί είμαι Έλληνας! Οι Έλληνες κρύβουμε μια αισιοδοξία μέσα μας, δεν μασάμε ποτέ ό,τι και να γίνει. Βέβαια, υπάρχει μεγάλη δυσκολία, αλλά αν χάσουμε την αισιοδοξία μας… χαθήκαμε!
Στη νύχτα υπάρχει κρίση; Ο κόσμος χαλάει λεφτά, όπως παλιά;
Παντού υπάρχει κρίση, πόσω μάλλον στη νύχτα που πλέον είναι είδος πολυτελείας! Ο άλλος πρώτα κοιτάζει το φαγητό και τα παιδιά του και μετά να περάσει καλά.
Παρ’ όλα αυτά, το μαγαζί είναι γεμάτο. Ο κόσμος «μάλλον κάτι ξέρει»
Εγώ αισθάνομαι πάρα πολύ χαρούμενος, ευτυχισμένος και τυχερός που κάνω αυτήν τη δουλειά, γιατί μέσα από νότες μπορείς να επηρεάσεις την ψυχολογία ενός ανθρώπου. Κρίνω από εμένα, όταν δεν είμαι καλά. Θέλω να ακούσω και να ταυτιστώ με τραγούδια. Είναι πολύ ευλογημένο αυτό το επάγγελμα!
Ακούω πολύ συχνά στο ραδιόφωνο ένα τραγούδι που λέγεται «Θα χαθώ». Εσύ το ξέρεις;
Το ξέρω, το ξέρω... (γέλια) ..  Σ ‘ αρέσει το θα χαθώ;
Πολύ! Για πες μας…
Είναι από τα αγαπημένα μου κομμάτια αυτού του  δίσκου. Το έχει γράψει ο Παναγιώτης Μπρακούλιας, με στίχους του Δημήτρη Τσάφα. Τους ευχαριστώ πολύ για το τραγούδι. Ελπίζω με τον καιρό ο κόσμος να το αγαπήσει και να το κάνει δικό του, όπως το έχω αγαπήσει και εγώ…
Μέχρι πότε θα μπορεί ο κόσμος να σε δει στο VOX;
Θα είμαι μέχρι Κυριακή του Πάσχα… Μετά μάλλον θα ανέβουμε Θεσσαλονίκη! Για το καλοκαίρι συζητάω διάφορα, υπάρχουν πολλά ενδεχόμενα..
Κωνσταντίνε σ’ ευχαριστώ πολύ. Καλή επιτυχία σε ό,τι έρχεται για σένα.
Εγώ ευχαριστώ πολύ... Σου εύχομαι κάθε επιτυχία, και καλό ξεκίνημα να έχεις!


Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Αργυρός
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός γεννήθηκε στην Αθήνα, στις 21 Μαΐου. Σε ηλικία 5 ετών άρχισε τα πρώτα μουσικά του βήματα, παρακολουθώντας μαθήματα πιάνου, κιθάρας και άλλων μουσικών οργάνων. Δίνει πανελλήνιες εξετάσεις και εισάγεται στη Νοσηλευτική. Το ίδιο χρονικό διάστημα παίρνει μέρος στο Fame Story 3, οπού οι κριτικές για τη φωνή του, όσο και για το χαμηλό προφίλ του αποσπούν θετικά σχόλια! Το ταλέντο του αναγνωρίζεται και έτσι αρχίζει η δουλειά… Την πρώτη του εμφάνιση στην νυχτερινή ζωή της Αθήνας κάνει στο πλευρό της Άννας Βίσση! Τα επόμενα χρόνια συνεχίζει τις συνεργασίες του με μεγάλα ονόματα όπως ο Νίκος Κουρκούλης, Κέλλυ Κελεκίδου, Νατάσα Θεοδωρίδου, Γιώργος Γιαννιάς, Νίκος Βέρτης, Γιάννης Πλούταρχος κ.ά.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X