GREEK REPORTERS: Μπάρμπα: "Η κόρη μου δεν έχει επαφή με τον μπαμπά της"

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Μπάρμπα: "Η κόρη μου δεν έχει επαφή με τον μπαμπά της"



Καλεσμένη στο Πρωινό mou ήταν η Βάνα Μπάρμπα και σήμερα, αντίθετα με την προηγούμενη φορά, έκανε πολλές αποκαλύψεις.

Η ηθοποιός μοιράστηκε με τους παρουσιαστές και το κοινό τις δυσκολίες που αντιμετώπισε για να μεγαλώσει μόνη της την κόρη της και εξομολογήθηκε ότι τον τελευταίο χρόνο η μικρή δεν έχει καμία σχέση με τον πατέρα της.

«Δεν είχα ποτέ οικονομική βοήθεια από τον πατέρα της Φαίδρας από επιλογή μου και ήταν λάθος μου. Έπρεπε να μοιραστώ τις ευθύνες», είπε η Βάνα και τόνισε ότι η μικρή εδώ και ένα χρόνο δεν έχει καμία σχέση με τον πατέρα της.

«Τον τελευταίο χρόνο δεν έχουν καλές σχέσεις. Της είπε ότι έχει κάνει άλλα παιδιά και τη δική του οικογένεια και δεν μπορεί να ασχολείται μαζί της. Το παιδί έχει πληγωθεί πολύ, κι εγώ επίσης», είπε, σοκάροντας τόσο τη Φαίη όσο και τον Γ. Λιάγκας.

«Ελπίζω να τα ξαναβρούν. Δεν επεμβαίνω. Το κακό είναι ότι δεν αφήνει και τα αδέλφια να βρεθούν», είπε.

Η Βάνα Μπάρμπα εξομολογήθηκε επίσης ότι στις σχέσεις της πάντα ήταν ανικανοποίητη και κακομαθημένη, ενώ τόνισε ότι δυσκολεύτηκε πολύ να μεγαλώσει μόνη της την κόρη της.

Μάλιστα σκέφτεται πολύ σοβαρά να κατέβει υποψήφια στη Β’ Αθήνας στις ερχόμενες εκλογές, χωρίς όμως να αποκαλύπτει με ποιο κόμμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X