GREEK REPORTERS: Η επιστολή της μητέρας της Βίκυς Σταμάτης στον ανακριτή

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Η επιστολή της μητέρας της Βίκυς Σταμάτης στον ανακριτή


Η επιστολή της μητέρας της Βίκυς Σταμάτης στον ανακριτή
Η μητέρα της Βίκυς Σταμάτη έστειλε επιστολη στον ειδικό ανακριτή, Γ Μάλλη και ζητά να «επιστρέψουν» την μητέρα του στο εγγόνι της.

Τόσο η ίδια όσο και ο σύζυγος της είναι ηλικιωμένοι άνθρωποι και  αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να μεγαλώσουν το εγγόνι τους.
Στο ιδιαίτερα συγκινησιακά φορτισμένο γράμμα της, αναφέρει πώς η ίδια είναι άρρωστη και σύμφωνα με τους γιατρούς μπορεί να πεθάνει ανά πάσα στιγμή, ενώ υποστηρίζει ότι ο μικρός είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση και ζητάει συνέχεια την μητέρα του.
Ότι ακριβώς υποστηρίζει συνήθως στις καταθέσεις και στα «μηνύματα» της και η ίδια η Βίκυ Σταμάτη.

«Κύριε Ανακριτά. Ζω με τον σύζυγο μου εδώ και 73 χρόνια στο ορεινό χωριό της Φθιώτιδας, το Ζέλι. Εργαστήκαμε και οι δύο σκληρά και τίμια, κάτω από δύσκολες συνθήκες και σκληρές εποχές για όλη την Ελλάδα. Μεγαλώσαμε τα δύο παιδιά μας, τον Παναγιώτη και την Βασιλική με αρχές και αξίες. Τους μάθαμε να είναι έντιμοι και αξιοπρεπείς… Ευθύνομαι για όλα τα δεινά. Σήμερα η κόρη μου βρίσκεται φυλακισμένη για ένα έγκλημα που εγώ δεν έχω καταλάβει, αλλά ούτε η ίδια.πό ό,τι ακούω και βλέπω στην τηλεόραση, είμαι υπεύθυνη εγώ και η οικογένεια μου για όλη την φτώχεια της χώρας. Μπαίνουν στο σπίτι μου με τι κάμερες, τρομάζοντας εμένα και τον άτυχο εγγονό μου. Κανένας δεν μας προστάτευσε. Εγώ είμαι άρρωστη, πάσχω από σαρκοείδωση λένε οι γιατροί και μπορεί ανά πάσα στιγμή να πεθάνω. Έχω ένα τεράστιο φορτίο. Έχω ένα άρρωστο παιδί, που δεν μπορώ άλλο να το φροντίζω, αλλά και δεν μπορώ να το παρατήσω. Έχει προσκολληθεί πάνω μου και φοβάται μήπως το αφήσω και εγώ. Κλαίει τα βράδια και μου λέει ότι θέλει να πεθάνει. Το ίδιο μου λέει συνέχεια και η να του στο τηλέφωνο. Ότι θα αυτοκτονήσει. Θέλω πολύ να σας παρακαλέσω αν αυτό που λέτε εσείς δικαιοσύνη έχει ανθρωπιά και πρέπει να έχει, δώστε σ αυτό το παιδί τη μάνα του να ασχοληθεί η ίδια μαζί του, μέχρι να γίνει η δίκη. Εγώ δεν αντέχω άλλο…», αυτό είναι μόνο ένα μέρος από την τρισέλιδη επιστολή που έστειλε η Γεωργία Σταμάτη στον ειδικό ανακριτή.

Η κ. Σταμάτη ζητάει να είναι κοντά στο παιδί της η μητέρα του, όπως θα ήθελε άλλωστε κάθε κρατούμενη που είναι μητέρα…
Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X