GREEK REPORTERS: Γκαλένα Βελίκοβα: Η ηλικία, οι πλαστικές επεμβάσεις και οι ατελείωτες ώρες προπόνησης

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Γκαλένα Βελίκοβα: Η ηλικία, οι πλαστικές επεμβάσεις και οι ατελείωτες ώρες προπόνησης


Γκαλένα Βελίκοβα: Η ηλικία, οι πλαστικές επεμβάσεις και οι ατελείωτες ώρες προπόνησης
Είναι από τις γυναίκες που δεν κρύβει την ηλικία της ενώ τάσσεται υπέρ των πλαστικών επεμβάσεων.

Ο λόγος για την Γκαλένα Βελίκοβα, η οποία δήλωσε στα περιοδικό Εγώ: «Είμαι υπέρ ο κάθε άνθρωπος να κάνει αυτό που θα τον βοηθήσει να νιώσει καλύτερα. Για αυτό εξελίσσεται η τεχνολογία και η ιατρική, για να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν ωραίοι και πιο νέοι», λέει. Όσο για το αν έχει χρειαστεί να κάνει αυστηρή δίαιτα λέει: «Η δουλειά μου είναι τέτοια που απαιτεί ατελείωτες ώρες προπόνησης. Προσέχω κάποιες περιόδους, αλλά όχι πολύ αυστηρά. Πιστεύω ο χορός είναι το ιδανικό μέτρο να ρυθμίζει κάποιος τα κιλά του. Είμαι μια ευχάριστη διατροφή. Δεν έχω αυστηρό πρόγραμμα διατροφής», καταλήγει.

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X