GREEK REPORTERS: Νίκος Μάνεσης: «Τα παιδιά μου κάνουν συνέχεια παράπονα»

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Νίκος Μάνεσης: «Τα παιδιά μου κάνουν συνέχεια παράπονα»


Πώς είναι η ζωή μέσα στο σπίτι με δύο δημοσιογράφους;

«Είναι ευκολότερο από το να ήμουν με μια γυναίκα που θα δούλευε ως δημόσιος υπάλληλος. Τη δουλειά μου δεν μπορεί να την αντέξει νορμάλ άνθρωπος. Βλεπόμαστε σπανίως και τρέχουμε όλη μέρα. Η Φαίη κάνει καθημερινή εκπομπή, το βράδυ πρέπει να είμαστε με τα παιδιά κι εγώ αυτή την περίοδο είμαι φευγάτος» τόνισε στο People. Πώς διατηρούνται οι ισορροπίες, αφού λείπει συνέχεια; «Τα παιδιά μου κάνουν συνέχεια παράπονα. Όταν εμφανίζομαι στο σπίτι, κρεμιούνται από πάνω μου κι αυτό με κάνει να σκέφτομαι πως δουλεύω περισσότερο απ' ό,τι πρέπει. Έχω να πάρω τρία χρόνια ρεπό και δουλεύω επτά μέρες την εβδομάδα. Κάτι έχω κάνει λάθος και πρέπει να διορθωθεί. Θα διορθωθεί σίγουρα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, που λήγει το συμβόλαιο μου με το κανάλι. Περάσαμε πέντε-έξι χρόνια κρίσης, βάλαμε πλάτες, αλλά πρέπει να μπει ένα φρένο σ' αυτό.»





gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X