GREEK REPORTERS: Καπουτζίδης: Ο Σφακιανάκης δεν έχει και ιδιαίτερη μόρφωση- Δεν λαμβάνω υπόψη μου την άποψή του δεν μίλησε ο Πλάτωνας(vid)

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Καπουτζίδης: Ο Σφακιανάκης δεν έχει και ιδιαίτερη μόρφωση- Δεν λαμβάνω υπόψη μου την άποψή του δεν μίλησε ο Πλάτωνας(vid)


Ο ηθοποιός και σεναριογράφος, Γιώργος Καπουτζίδης καλεσμένος στο πρωινό του ΑΝΤ1 μίλησε μεταξύ άλλων για τις δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη υπέρ της Χρυσής Αυγής και είπε 
"Δεν μίλησε ο Πλάτωνας. Ένας λαϊκός τραγουδιστής, χωρίς ιδιαίτερη μόρφωση μίλησε. Είναι τραγικό και κατάντια που έχει γίνει θέμα 15 ημέρες τι είπε ο Νότης Σφακιανάκης" δήλωσε ο Γιώργος Καπουτζίδης.
"Την άποψή του δεν την έλαβα σοβαρά υπόψη μου. Δεν με απασχολεί αυτό που δήλωσε. Δεν τον πήρα πολύ στα σοβαρά", τόνισε, προσθέτοντας "μας είπε ότι η χούντα έφτιαξε δρόμους και οι εξωγήινοι την ακρόπολη! Γνωρίζει πράγματα για τις κατασκευές".
"Έχω συναίσθηση σε ποιον τόπο γεννήθηκα, δε θέλω να έχω καμία σχέση με τη Χρυσή Αυγή, με τη σβάστικα. Γεννήθηκα στις Σέρρες, γεννήθηκα στον τόπο που οι ναζιστές σφάξανε κόσμο, η μεγαλύτερη σφαγή στη Βόρεια Ελλάδα έγινε στα Κερδύλια, σκότωσαν 250 ανθρώπους και άφησαν τους γέρους να θάψουν τα παιδιά τους", τόνισε.
"Και μας είπε να στηρίξουμε την Χρυσή Αυγή. Εγώ να σου πω την αλήθεια, δύο μήνες μετά τη δολοφονία ενός ανθρώπου, δεν θα έβγαινα με την τσίχλα στο στόμα να πω στην Ελλάδα και πιθανότατα στους γονείς αυτού του ανθρώπου που ακόμα θρηνούν, ποιους να στηρίξουμε.  Αυτό θεωρώ έλλειψη μόρφωσης. Αυτή την έλλειψη μόρφωσης ο κύριος Σφακιανάκης την είχε πάντοτε και θα την έχει πάντοτε" σημείωσε.

Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X