GREEK REPORTERS: Ελένη Χατζίδου: "Με έχει ερωτευτεί γυναίκα τραγουδίστρια"

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Ελένη Χατζίδου: "Με έχει ερωτευτεί γυναίκα τραγουδίστρια"


Ελένη Χατζίδου: "Με έχει ερωτευτεί συνάδελφός μου γυναίκα"
Συνέντευξη παραχώρησε στο περιοδικό "ΕΓΩ WEEKLY" η Ελένη Χατζίδου η οποία, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε πως
στο παρελθόν την είχε ερωτευτεί συνάδελφός της γυναίκα ενώ δεν δίστασε να μιλήσει και για τον τρόπο που απέφυγε το στενό "μαρκάρισμα" δέχτηκε απο εκείνη.

"Με έχει ερωτευτεί συνάδελφός μου γυναίκα. Μου είχε γράψει γράμματα, αλλά και ένα βιβλίο που σκοπεύει να το εκδώσει κάποια στιγμή. Στο σπίτι μου έχω ακόμη το πρωτότυπο αντίτυπο. Δουλεύαμε μαζί. Στην αρχή φυσικά δεν είχα καταλάβει τι συνέβαινε. Κάναμε παρέα. Έπειτα άρχισα να αισθάνομαι ένα έντονο "μαρκάρισμα" από πλευράς της. Αρχικά με ενόχλησε, γιατί δεν αισθάνομαι άνετα με την απότομη οικειότητα. Ένιωσα πίεση. Θέλω πρώτα να γνωρίσω αρκετά τον άλλο για να αρχίσω να κάνω κολλητή παρέα μαζί του. Έπειτα από ένα χρόνο μου εξομολογήθηκε τα συναισθήματά της. Βέβαια στη διάρκεια των πρώτων μηνών είχα αρχίσει να αντιλαμβάνομαι τι συνέβαινε. Δεν της ανέφερα τίποτα γιατί δεν ήθελα να αισθανθεί άσχημα. Ένιωθα πράγματα στον αέρα. Κάποια στιγμή κι ενώ δουλεύαμε σε ένα μαγαζί, έχει πιει πολύ και μου είπε: "Θέλω να σου πω κάτι". Της απάντησα: "Μην το κάνεις. Ξέρω για τι θέλεις να μου μιλήσεις. Έχω καταλάβει"" εξομολογήθηκε η γνωστή τραγουδίστρια και συνέχισε λέγοντας: "Τους πρώτους μήνες άνοιγε την καρδιά της σε μια κοινή μας φίλη, λέγοντάς της βέβαια ότι αναφέρεται σε αγόρι. Δε θα μπορούσα ποτέ να συνάψω σχέση με γυναίκα. Της το ξεκαθάρισα: "Ξέχασέ το. Μην τρέφεις ελπίδες… ξεπέρασέ το". Μια φορά επίσης που ήμασταν έξω και προσπάθησε να με φιλήσει, την προειδοποίησα: “κόβουμε την παρέα μας” και άρχισε να κλαίει. Ήταν μια περίοδος που έψαχνε να βρει την ταυτότητά της. Μέχρι τότε είχε σχέση με άντρες και ξαφνικά ερωτεύτηκε μια κοπέλα. Καταλάβαινα πόσο δύσκολο ήταν για εκείνη".

Ωστόσο οι δύο γυναίκες σήμερα έχουν ακόμα επαφές. "Μιλάμε. Έχει έρθει στο μαγαζί. Συζεί με την κοπέλα της και χαίρομαι πολύ γιατί είναι καλά και ερωτευμένη" είπε χαρακτηριστικα η Ελένη Χατζίδου.




faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X