GREEK REPORTERS: Ερωτοχτυπημένη με τον πρίγκιπα Χάρι η Σέριλ Κόουλ

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Ερωτοχτυπημένη με τον πρίγκιπα Χάρι η Σέριλ Κόουλ


Ερωτοχτυπημένη με τον πρίγκιπα Χάρι δηλώνει η Σέριλ Κόουλ, η οποία
μάλιστα δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι έχει φανταστεί πώς θα ήταν ο γάμος τους! Η 28χρονη σταρ των Girls Aloud αποκάλυψε την αδυναμία της στον γοητευτικό πρίγκιπα, στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε στο γυναικείο περιοδικό «Marie Claire». Μάλιστα πρόσθεσε πως ξέρει ότι στο παρελθόν και αυτός έχει αποκαλύψει ότι η τραγουδίστρια του αρέσει. «Λατρεύω τον πρίγκιπα Χάρι. Ονειρεύτηκα τις προάλλες ότι τον παντρεύτηκα κι ότι ήμουν μια πραγματική πριγκίπισσα. Και ο Κάρολος ήταν ο πεθερός μου!» δήλωσε.

Κατά τα λοιπά, η νεαρή τραγουδίστρια μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο οργανώνει την γκαρνταρόμπα της. «Είμαι σαν κάθε άλλη γυναίκα. Το βάρος μου έχει σκαμπανεβάσματα. Εχω ένα παντελόνι τζιν ένα μέγεθος μεγαλύτερο, γιατί κάποιες εβδομάδες είμαι λίγο πιο βαριά. Γενικά όμως γυμνάζομαι και προσπαθώ να κάνω υγιεινές επιλογές» εξηγεί.

Στη λέξη δίαιτα όμως η Σέριλ αντιδρά μάλλον αρνητικά. «Προσπαθώ να τις αποφεύγω πάση θυσία. Μπορούν να σε βάλουν σε φαύλο κύκλο. Τις έκανα όταν ήμουν μικρότερη» δηλώνει. Μάλιστα μιλάει εκτενώς για τον ρατσισμό που αντιμετώπισε μαζί με τις άλλες τραγουδίστριες του συγκροτήματός τους, όταν πρωτοεμφανίστηκαν. «Επειδή το σόου από το οποίο αναδειχθήκαμε το 2002 λεγόταν “Pop Stars”, μας αποκαλούσαν Pork Stars (σ.σ.: Γουρούνες Σταρ). Ομως δεν ήμασταν παχουλές. Ημασταν γεμάτες!» υπογραμμίζει.

Τέλος, στην εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη η Σέριλ Κόουλ διέψευσε τους ισχυρισμούς του πρώην μάνατζερ του συγκροτήματος Girls Aloud Λούις Γουόλς, ο οποίος τις χαρακτήρισε ούτε λίγο ούτε πολύ ψηλομύτες. «Ο Λούις υποστηρίζει ότι ήταν ο μάνατζέρ μας, αλλά δεν έκανε ποτέ στην ουσία αυτή τη δουλειά. Απλώς έπαιρνε την επιταγή του. Μηδέν ανάμειξη. Εμείς μανατζάραμε τους εαυτούς μας» ξεκαθάρισε.
Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X