GREEK REPORTERS: Νικολέττα Ράλλη: «Είμαι πολύ στεναχωρημένη»

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Νικολέττα Ράλλη: «Είμαι πολύ στεναχωρημένη»

Σχεδόν έξι μήνες πριν η αμήχανη, αλλά γλυκιά Νικολέττα Ράλλη καλησπέρισε το μεσημεριανό κοινό από τη συχνότητα του star channel με την υπόσχεση να τους ψυχαγωγεί για όλη την επόμενη σεζόν.
Δυστυχώς για εκείνη δεν μπόρεσε να τηρήσει την υπόσχεσή της. Η διεύθυνση του καναλιού αποφάσισε να αντικαταστήσει την εκπομπή «Made in star» με την Ελεονώρα Μελέτη και την ομάδα της. Και αυτή δεν ήταν η μόνη ατυχία για την Νικολέττα. Σήμερα Παρασκευή ήταν η ημέρα που η εκπομπή θα έριχνε αυλαία, όμως η αποχαιρετιστήρια εκπομπή συνέπεσε με την απεργία των τεχνικών της τηλεόρασης και έτσι δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να πει αντίο στους συνεργάτες και στο τηλεοπτικό κοινό.
Μέχρι να κάνει το επόμενο επαγγελματικό της βήμα η Νικολέττα κάνει τις πρώτες, έστω και σύντομες δηλώσεις στο queen.gr.

Στεναχωρήθηκες που δεν αποχαιρέτησες το κοινό της εκπομπής;
Ναι στεναχωρήθηκα πολύ, ως πάρα πολύ. Βέβαια ακόμη δεν θέλω να μιλήσω για αυτό και ειδικά μέσα από ένα site ή μια γραπτή συνέντευξη, μου φαίνεται λίγο απρόσωπο. Όταν έρθει η ώρα θα μιλήσω όμως.

Σου έχει ανακοινώσει το κανάλι αν θα κάνεις κάτι στο μέλλον;
Όχι δεν μου έχουν πει τίποτε ακόμη. Περιμένω και εγώ

Πότε λήγει το συμβόλαιό σου;
Η αλήθεια είναι ότι έχω συμβόλαιο μέχρι τον Αύγουστο.

Αν σου προτείνουν άλλη εκπομπή θα δεχτείς;
Αν είναι κάτι που μπορώ και θέλω να το κάνω ευχαρίστως. Το ξέρω ότι στην εποχή που ζούμε δεν μπορούμε να πούμε εύκολα όχι, άλλα δεν θα συμφωνήσω σε κάτι που δεν θέλω να κάνω.

Πώς αισθάνεσαι αυτή τη στιγμή; Θυμωμένη ή στεναχωρημένη;
Είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένη που κόπηκε η εκπομπή, γιατί όλο αυτό συνέβη πολύ ξαφνικά. Και δεν είμαι μόνο στεναχωρημένη για μένα αλλά και για όλα τα άτομα που θα μείνουν χωρίς δουλειά, τεχνικοί, δημοσιογράφοι και άλλοι. Θυμωμένη δεν είμαι, μάλλον κουρασμένη, γιατί εμείς δεν δουλεύαμε μόνο δύο ώρες, αλλά όλη την ημέρα. Ξαφνικά μου βγήκε όλη η κούραση της σεζόν. Μην γελάσεις, αλλά θέλω να πάω σε μια γωνιά και να κοιμηθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X