GREEK REPORTERS: Προφυλακίστηκε η Βίκυ Σταμάτη

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Προφυλακίστηκε η Βίκυ Σταμάτη




Τον δρόμο για τη φυλακή έδειξαν στη σύζυγο του Άκη Τσοχατζόπουλου, Βίκυ Σταμάτη, εισαγγελέας και ανακριτής, μετά από την απολογία της, η οποία διήρκησε δύο περίπου ώρες.

Μία ημέρα μετά την προφυλάκιση της κόρης του πρώην υπουργού, η Βίκυ Σταμάτη, η οποία κατηγορείται επίσης για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου μην πάρει και εκείνη τον δρόμο για τις φυλακές Κορυδαλλού, η απολογία της ωστόσο φαίνεται ότι δεν έπεισε τους δικαστικούς λειτουργούς.

H απολογία της Β. Σταμάτη
Η σύζυγος του πρώην υπουργού ανέφερε στην απολογία της:

«Ουδέποτε είχα συναλλαγή, συνεργασία ή οποιαδήποτε σχέση με off shore εταιρείες πλην της Nobilis από την οποία αγόρασα το ακίνητο. Δεν γνωρίζω σε ποιον ανήκουν του εταιρείες αυτές ουδέποτε περιήλθε στη γνώση μου κάποιο στοιχείο που να εγείρει κάποια υπόνοια για κάτι επιλήψιμο. Πιστεύω ότι αποτελεί κοινό τόπο και δίδαγμα της κοινής πείρας ότι μία γυναίκα όπως εγώ με την όποια παιδεία και αγωγή μου γνωρίζοντας έναν άνδρα σαν τον σύζυγό μου στη θέση που βρισκόταν στη διαδρομή που είχε στη γοητεία που ασκούσε στη δική μου σκέψη και ψυχή το τελευταίο που θα ενδιαφερόταν να πληροφορηθεί θα ήταν οι λεπτομέρειες των πολιτικών δράσεων και αποφάσεων του ή οτιδήποτε άλλο θα σχετιζόταν με την επαγγελματική πολιτική δράση. Ήμουν ένας πιστός και αφοσιωμένος άνθρωπος στον σύντροφο της ζωής μου και στο παιδί μου ανεξαρτήτως οιουδήποτε κόστους και τιμήματος. Υπήρξα και παραμένω ένας πιστός άνθρωπος».

Tι είπαν οι δικηγόροι της για την απόφαση προφυλάκισής της

Οι δικηγόροι της χαρακτήρισαν άδικη, σκληρή, ανάλγητη και εξοντωτική την απόφαση για προφυλάκιση της Βίκυς Σταμάτη, η οποία όπως είπαν είναι μητέρα ενός παιδιού πέντε ετών το οποίο μένει χωρίς την μητέρα και τον πατέρα του. Κριτήριο όπως είπαν για την προφυλάκισή της ήταν η βαρύτητα της πράξης χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι προϋποθέσεις του νόμου. Ωστόσο κατέληξαν ότι σέβονται την απόφαση.
zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X