GREEK REPORTERS: Λάκης Γαβαλάς: «Η μόνη μου προίκα είναι ότι είμαι glamour όψη, μόνο ένας πο@στ@καρκίνος ή ένα εγκεφαλικό μπορεί να μου τα αλλάξει»

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Λάκης Γαβαλάς: «Η μόνη μου προίκα είναι ότι είμαι glamour όψη, μόνο ένας πο@στ@καρκίνος ή ένα εγκεφαλικό μπορεί να μου τα αλλάξει»



«Η μόνη μου προίκα είναι
 ότι είμαι glamour όψη. Αυτό δεν θα αλλάξει. Μπορεί μια αρρώστια, μόνο ένας πο@στ@καρκίνος ή ένα εγκεφαλικό μπορεί να μου το αλλάξει» δηλώνει ο Λάκης Γαβαλάς.

«Αν θέλουν να μου το δώσουν κι αυτό, πολύ ευχαρίστως το δέχομαι κι αυτό. Οι περιουσίες και οι μ@λ@κίες δε με νοιάζουν. Μπορούν την ώρα που μιλάμε και διαβάζουν αυτές τις γραμμές να πάνε να γκρεμίσουν ότι έχω. Να τα κάψουν. Μπορούν; Θα συνέχιζα να ζω με το ίδιο lifestyle, θα έκανα τα ίδια πράγματα. Με ποια έννοια όμως; Όπως τα έκανα εγώ, δεν τα έκανα καθόλου άσχημα. Έχετε υπόψη σας δε ότι δεν είναι κακό όταν πας να δεις έναν καλλιτέχνη τον οποίο πρέπει έτσι κι αλλιώς να τον ανιχνεύσω, να τον εξερευνήσω, και να του συμπαρασταθώ» συμπληρώνει στο «Θέμα».
Πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X