GREEK REPORTERS: ΣΟΚ Γιατί έπαιξε ξύλο ο Γιάννης Αϊβάζης

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

ΣΟΚ Γιατί έπαιξε ξύλο ο Γιάννης Αϊβάζης

Ο Γιάννης Αϊβάζης μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly» που κυκλοφορεί για τη ζωή του
, τη σχέση του με τη σύζυγό του, Μαρία Κορινθίου, ενώ αποκάλυψε και άγνωστες πτυχές της προσωπικότητάς του.

Από τη στιγμή που παντρεύτηκε, οι γυναίκες σταμάτησαν να τον φλερτάρουν; «Ίσα ίσα. Οι γυναίκες είναι περίεργα όντα.Ένα πράγμα που αναγνωρίζω στη Μαρία είναι ότι πέρασε και περνάει πολύ δύσκολα γενικά. Έγω, αν ήμουν στη θέση της, θα είχα τεράστιο θέμα όσον αφορά αυτό το κομμάτι. Οι γυναίκες πλησιάζουν έναν άντρα χωρίς κανένα δισταγμό», απάντησε ο γνωστός ηθοποιός.

Σχετικά με τον ρόλο που παίζει η πίστη κι η θρησκεία στη ζωή του, εξομολογήθηκε: «Έλεγα ότι η θρησκεία είναι μια ανάγκη του ανθρώπου για να πορευτεί στη ζωή του χωρίς να κάνει κακό στους γύρω του. Την πρώτη φορά που πήγα στο Άγιο Όρος ήμουν καχύποπτος. Όταν γνώρισα τον γέροντά μου και μου ζήτησε να εξομολογηθώ, βρέθηκα χωρίς να το καταλάβω να κλαίω για πέντε λεπτά», ενώ για το αν αυτό τον βοήθησε να αναθεωρήσει μερικά πράγματα για τη ζωή, είπε: «Όταν επέστρεψα από το Άγιο Όρος, δημιουργήθηκε μια τεταμένη κατάσταση στο σπίτι, ανάμεσα σε μένα και στη Μαρία. Δεν το έχω ξαναπεί. Γύρισα και ήμουν ένα τελείως διαφορετικός Γιάννης. Η Μαρία φοβήθηκε ότι θα με έχανε. Είχα ηρεμήσει πολύ. Υπήρξαν άνθρωποι που δεν μας φέρονταν καλά και αντί να νευριάζω -όπως παλιότερα- έλεγα, "δεν πειράζει, ευλογημένοι να 'ναι"».


yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X