GREEK REPORTERS: Η οργισμένη απάντηση του Γαβαλά σε άρθρο που τον προσέβαλε

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Η οργισμένη απάντηση του Γαβαλά σε άρθρο που τον προσέβαλε


Έξαλλος είναι ο Λάκης Γαβαλάς με δημοσιογράφο που σε άρθρο του με τίτλο «Απίθανες ατάκες κατηγορουμένων» μεταξύ άλλων αναφέρεται και στον γνωστό επιχειρηματία για τον οποίο γράφει χαρακτηριστικά:
«Ο Λάκης Γαβαλάς βγαίνει ακόμα και τώρα στην τηλεοπτική ζώνη του μεσημεριού και παραπονιέται που τον καταδίκασε το δικαστήριο – σαν να μη χρωστάει ακόμα 1,5 εκατ. ευρώ».
Ο Λάκης φανερά εκνευρισμένος με τα παραπάνω δίνει μέσω των social media τη δική του οργισμένη απάντηση γράφοντας χαρακτηριστικά: «Tην επομενη φορα που θα γραφετε αρθρα εντυπωσιασμου σαν το σημερινο, να αναφερετε και τους απεναντι και τους πλησιων σας και αυτους που με οποιαδηποτε ιδιοτητα, διεκδικουσαν μια θεση στα οικονομικα δρομενα της χωρας...η δικη μου θεση ειναι ξεκαθαρη εδω και 32 χρονια, μεχρι που αποφανθηκε οτι επενδυσα τα παντα σε μια χωρα απιθανων λαμογιων που μεχρι σημερα σας επιτρεπουν να γραφετε τετοια σχολια για το ονομα μου...η αποζημιωση για ο,τι μου χρωσταει το κρατος μου, ειναι παρα πολυ περισσοτερα απο αυτα που λενε οτι τους χρωσταω..με δηλωσεις του ιδιου του περιφεριαρχη κου Στουρναρα ηδη σκορπιζονται 10 εκατομυρια € απο τη στιγμη που δεν επηραν το ακινητο μου που ειχε συμφωνηθει να περασει στο δημοσιο, προκειμενου να τελειωσει το ΠΑΡΑΜΥΘΙ στο οποιο και σεις αναφερεστε σημερα..η χωρα καταστρεφεται απο αυτους που την διοικουν οχι απο αυτους που κατεστρεψαν...»


gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X