GREEK REPORTERS: Eυαγγελία Αραβανή: «Δεν ήμουν ποτέ ανταγωνιστική ή να "κλέψω" το αγόρι κάποιας»

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Eυαγγελία Αραβανή: «Δεν ήμουν ποτέ ανταγωνιστική ή να "κλέψω" το αγόρι κάποιας»

Eυαγγελία Αραβανή: «Δεν ήμουν ποτέ ανταγωνιστική ή να "κλέψω" το αγόρι κάποιας»
Για το πώς κρίνουν οι άλλοι την εξωτερική της εμφάνιση αλλά πόσο την «χαρακτηρίζει» στη ζωή της, αποκάλυψε η Ευαγγελία Αραβανή.

«Από μικρή είχα μια "περίεργη" αντιμετώπιση και από άντρες και από γυναίκες. Έλεγα "γιατί τώρα να με κοιτάει παράξενα αυτή, επειδή μπορεί να είμαι ωραία εξωτερικά;". Ας δει πώς είμαι σαν άνθρωπος, γιατί εγώ δεν ήμουν ποτέ ανταγωνιστική ή να "κλέψω" το αγόρι κάποιας. Οι πιο πολλές αυτό νόμιζαν, χωρίς εγώ να κάνω τίποτα», είπε στην εκπομπή «Μίλα».

gossip-tv.gr
*Μην ξεχνάτε! Σήμερα στις 5 μ.μ. Πρεμιέρα του MG News 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X