GREEK REPORTERS: Παντρεύονται Κατερίνα Καινούργιου - Βασίλης Σταθοκωστόπουλος

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Παντρεύονται Κατερίνα Καινούργιου - Βασίλης Σταθοκωστόπουλος


Αν και τα δημοσιεύματα ήθελαν τον Βασίλη Σταθοκωστόπουλο να χάρισε στην Κατερίνα Καινούργιου μονόπετρο αξίας 20.000 ευρώ, η παρουσιάστρια το διαψεύδει, ωστόσο, δηλώνει πως... ο γάμος τους δεν αργεί!


Σε συνέντευξή της η Κατερίνα Καινούργιου δηλώνει:«Η αλήθεια είναι πως έχουμε συζητήσει για τον γάμο και νιώθω πως, ναι, ο Βασίλης είναι ο άντρας της ζωής μου! Όλα εξελίσσονται ρομαντικά. Σύντομα θα έρθει και ο γάμος. Δεν ισχύει, βέβαια, ότι ήδη έχουμε αρραβωνιαστεί όπως έχει ακουστεί». 

Η παρουσιάστρια επίσης, επισημαίνει πως δεν θα κρύψει το ότι θα παντρευτεί, αν και στην τελετή θέλει να παρευρίσκοναι μόνο οι φίλοι της και οι άνθρωποι που αγαπά.

«Δεν μετάνιωσα καθόλου που είπα για την σχέση μου! Και, όπως όλοι θυμάστε, εκείνη την εποχή γράφονταν “τέρατα” για την προσωπική μου ζωή, ενώ ήμουν ήδη με τον Βασίλη. Το θεώρησα, αν μη τι άλλο, άδικο για εκείνον. Αλλά ήμουν και ερωτευμένη, οπότε δεν είχα κανένα λόγο να μην το ομολογήσω».

Επισημαίνει μάλιστα πως η απόφαση να συγκατοικήσουν ήρθε μετά από πρόταση που της έκανε ο καλός της, ενώ η ίδια όπως λέει είναι καλή νοικοκυρά: «επειδή ως γυναίκα είμαι παραδοσιακή, σκέφτηκα από την αρχή πως πρέπει να ασχολούμαι με τα πάντα, από το να είναι το σπίτι καθαρό και να μαγειρεύω, μέχρι να φροντίζω για πράγματα που θα κάνουν εκείνον να αισθάνεται ωραία και να του προκαλούν ακόμα και τον θαυμασμό»!



Πηγή: συνέντευξη στο «Εγώ Weekly»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X