GREEK REPORTERS: Παπαρίζου: «Έτυχε να πάω στο σπίτι του Τόνυ, να είναι εκεί η κοπέλα του και να μην θέλει να με δει»

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Παπαρίζου: «Έτυχε να πάω στο σπίτι του Τόνυ, να είναι εκεί η κοπέλα του και να μην θέλει να με δει»


  «Δεν πρόκειται να

 πω κακό λόγο για τον Τόνυ γιατί ήταν ο σύντροφός μου για 12 χρόνια. Απλά, στεναχωριέμαι που είχαμε αυτή την κατάληξη» και δήλωσε πως έχει πάει στο σπίτι του Τόνι Μαυρίδη και ήταν εκεί και η νέα του σύντροφος! «Λυπάμαι για ένα πράγμα: ο πατέρας μου με είχε μεγαλωμένη λίγο αγοροκόριτσο. Ό,τι έλεγε στον αδερφό μου, το έλεγε και σε μένα και την αδερφή μου. Μου έλεγε "το πουλί σου και την υπογραφή σου να προσέχεις που τα βάζεις". Την υπογραφή μου μάλλον δεν κατάλαβα. Πέφτανε μέσα σε ένα μήνα τα εξώδικα βροχή και γνωρίζοντας ότι είμαι στη Σουηδία. Τι θα έκανα δηλαδή; Θα ερχόμουν εδώ και θα άφηνα την εκπομπή;» τόνισε η Έλενα! «Όταν κάτι μέσα σου τελειώνει, τελειώνει» πρόσθεσε! Δεν δίστασε να πει ότι έχει πάει στο σπίτι του Τόνυ και ήταν εκεί η κοπέλα του: «Έχω τύχει να πάω στο σπίτι του Τόνυ και να είναι εκεί η κοπέλα του, όταν ήθελα να περάσω να πάρω κάτι χαρτιά και κλειδιά... ήταν στο σπίτι, αλλά αυτή δεν ήθελε να με δει»! Η τραγουδίστρια τέλος δήλωσε: «Μου έμεινε κουσούρι... Δεν μπορώ να εμπιστευτώ άντρα»
Πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X