GREEK REPORTERS: Ο Νίνο μιλάει πρώτη φορά για το παιδί που περιμένει: «Θα γίνω πατέρας και έχω λόγο να είμαι ευτυχισμένος. Είμαι ευλογημένος»!

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Ο Νίνο μιλάει πρώτη φορά για το παιδί που περιμένει: «Θα γίνω πατέρας και έχω λόγο να είμαι ευτυχισμένος. Είμαι ευλογημένος»!


Ο αγαπημένος τραγουδιστής δεν κρύβει την ευτυχία του και τη μοιράστηκε.

Λίγο πριν την πρεμιέρα του στο REX μαζί με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, ο τραγουδιστής δεν αρνήθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων που βρέθηκαν στο νυχτερινό κέντρο στα πλαίσια της συνέντευξης τύπου.
Όταν, λοιπόν ρωτήθηκε αν είναι χαρούμενος αυτή την περίοδο, εκείνος απάντησε: «Σε μια Ελλάδα που περνάει μια δύσκολη φάση και όλοι οι άνθρωποι έχουμε προβλήματα, εγώ είμαι χαρούμενος για τη συνεργασία που ξεκινάμε με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, αλλά και για άλλο ένα παραπάνω λόγο. Ναι, αυτός είναι το ότι θα γίνω πατέρας, το ότι είμαι καλά στην προσωπική μου ζωή. Είναι ευλογία αυτό που μου συμβαίνει, νιώθω ευλογημένος!».

on-news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X