GREEK REPORTERS: Έλληνας ηθοποιός: Έχω πληρωθεί μισό επεισόδιο από σειρά του Mega

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Έλληνας ηθοποιός: Έχω πληρωθεί μισό επεισόδιο από σειρά του Mega


Έλληνας ηθοποιός:  Έχω πληρωθεί μισό επεισόδιο από σειρά του Mega
Το ότι έχει πληρωθεί μόνο… μισό επεισόδιο από τα 18 που έκανε συνολικά εξομολογήθηκε γνωστός Έλληνας ηθοποιός!


Ο ηθοποιός  που την σεζόν που πέρασε πρωταγωνίστησε σε επιτυχημένο σήριαλ του Mega.

«Έχω πληρωθεί μισό επεισόδιο από τα δεκαοχτώ που έκανα . Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολες οι εποχές , αλλά να μου έχουν πληρώσει μόνο το μισό επεισόδιο;», δήλωσε ο ηθοποιός.

Παράλληλα, ο ηθοποιός  δεν παρέλειψε να «πυροβολήσει» τα τούρκικα σήριαλ, αναφέροντας την σειρά «10» που προβάλλεται σε επανάληψη: «είναι μια απάντηση σε όλη αυτή την λαίλαπα , είναι και η εκδίκηση του καλού. Μια από τις αρτιότερες σειρές που έγιναν ποτέ στην ελληνική τηλεόραση, που έρχεται να μας θυμίσει πως όταν υπάρχει κέφι και ψυχή στα πράγματα, έρχονται σημαντικά αποτελέσματα. Αντί να βάλουν όμως μυαλό αφήνουν το «10» να είναι μια τελευταία συλλεκτική δουλειά και φορτώνουν τα προγράμματά τους με τούρκικα».



Ο λόγος για τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, που την σεζόν που πέρασε πρωταγωνίστησε στο «Με Λένε Βαγγέλη» του Mega.



madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X