GREEK REPORTERS: "Ας πρόσεχε" Καίτη Γαρμπή: Έχω δώσει για μια εμφάνιση 30 εκατομμύρια δραχμές

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

"Ας πρόσεχε" Καίτη Γαρμπή: Έχω δώσει για μια εμφάνιση 30 εκατομμύρια δραχμές




Η Καίτη Γαρμπή μίλησε και παραδέχτηκε ότι εκτός από την οικογένειά της έχει ανάγκη και την επαφή με τον κόσμο τους θαυμαστές της γιατί αυτήν η επαφή κρατά ζωντανό ένα καλλιτέχνη.

Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την επαφή με τον κόσμο. Όλος ο κόσμος που έρχεται και με βλέπει περιμένει υπομονετικά από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο να έρθει να πάρει αυτόγραφο. Θέλω να ακούσω τι λέει ο κόσμος. Δεν νιώθω σταρ. Στα ήταν η παλιά γενιά, του '60, '70, '80. Δεν υπάρχουν τώρα σταρ. Τότε δεν τους βλέπαμε, δεν υπήρχε τρόπος».

Η τραγουδίστρια μίλησε  και στη «χρυσή εποχή» του lifestyle.

«Ήμουν κι εγώ κομμάτι του lifestyle. Εκεί πάνω που βρισκόμουν, στην πίστα θα έπρεπε να έχω φροντίσει τα ρούχα, τα παπούτσια μου, το μεικ απ μου. Ο κόσμος πέρα από τα τραγούδια και τα σουξέ ερχόταν για να δει και όλα τα υπόλοιπα.

Αυτοί που έρχονταν από κάτω είχαν πάρα πολλά χρήματα και για να πάνε να κάνουν αγορές στο Μιλάνο και για να ξοδέψουν πολλά χρήματα στον καλλιτέχνη και στα μαγαζιά που βρισκόμασταν».

Εμείς διαμορφώναμε απόψεις. Γύρω από μας υπήρχαν δεκάδες άνθρωποι που έπαιρναν χρήματα: στιλίστες, κομμωτές, μακιγιέρ. Έχω δώσει για μια εμφάνιση 30 εκατομμύρια δραχμές, το 2002, στο Παρίσι. Ήταν για ένα κομμάτι από τη σεζόν. Τότε αυτό γινόταν.

Όσο για το  αν πιστεύει πως οι καλλιτέχνες στην Ελλάδα είναι οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας, η Καίτη Γαρμπή : «Τώρα πια ναι. Έχει απομυθοποιηθεί το όλο πράγμα. Παντού βλέπεις τους πάντες. Άρα, για ποιο σταριλίκι μιλάμε; Αφού δεν υπάρχει αυτό το μυστικό που υπήρχε στους παλιούς. Τώρα όλα είναι στη φόρα».

madata.gr
-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X