GREEK REPORTERS: ΚΟΥΡΑΓΙΟ. Άννα Βίσση: «Πάνε τρία χρόνια που δεν έχω επαφή με άντρα»

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

ΚΟΥΡΑΓΙΟ. Άννα Βίσση: «Πάνε τρία χρόνια που δεν έχω επαφή με άντρα»



Η Ελληνοκύπρια σταρ σε συνέντευξή της μίλησε για την περίοδο της εμμηνόπαυσης που διανύει ενώ αποκάλυψε πώς εδώ και τρία χρόνια δεν έχει σχέση.



Η απόλυτη ποπ λαική σταρ του εγχώριου πενταγράμμου Άννα Βίσση δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη της, όπως γράφει το σάιτ gossip-tv, ότι "περνάω την εμμηνόπαυση. Αυτά τα τρία χρόνια μου έπεσε το κέφι, ένιωθα down, νεύρα. Όταν τα αντιμετώπισα, νιώθω ότι τα έλυσα κιόλας.
Είναι τρία χρόνια που δεν έχω σχέση και επαφή με άντρα! Κάνω την ασκητική μου. Είναι και η ηλικία αυτή που περνάει η γυναίκα τα ζόρια της, την εμμηνόπαυση. Αν το πάρεις σωστά μπορείς να περάσεις την καλύτερη φάση της ζωής σου". Οι δηλώσεις της δημοφιλούς τραγουδίστριας εντυπωσιάζουν για την ευθύτητα και την απόλυτη ειλικρίνεια τους.
Στο μεταξύ όπως μαρτυρά και η παρακάτω φωτό, η Άννα Βίσση μετά το ατύχημα που είχε στην πρεμιέρα του νέου μουσικού της προγράμματος στο Lav-Κέντρο Αθηνών, είναι και πάλι καλά στην υγεία της και πανέτοιμη για τη μεγάλη επιστροφή στην πίστα. Όπως διαβάσαμε, ξαναρχίζει εμφανίσεις με το καλό το ερχόμενο Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012.
WWW.THEBEST.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X