GREEK REPORTERS: Στο φως της δημοσιότητας λεύκωμα της Μέριλιν Μονρόε

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Στο φως της δημοσιότητας λεύκωμα της Μέριλιν Μονρόε


Στο φως της δημοσιότητας λεύκωμα της Μέριλιν Μονρόε
Ο φωτορεπόρτερ και συγγραφέας Λόρενς Σίλερ έφερε στο φως της δημοσιότητας ένα άγνωστο λεύκωμα της Μέριλιν Μονρόε, που «φιλοξενείται» στις σελίδες του περιοδικού Newsweek, σε μια ειδική έκδοση.


μεριλιν.jpg

Γραμμένο στο χέρι με παστέλ και γεμάτο με προσωπικές της φωτογραφίες, το λεύκωμα της Μέριλιν είναι στην πραγματικότητα ένα ερωτικό μήνυμα στον άντρα με τον οποίο ήταν τότε ερωτευμένη, τον Σαμ Σο.

Ενδεχομένως ενώ ήταν παντρεμένη με τον Τζο Ντιμάτζιο ή τον Άρθουρ Μίλερ. Οι φωτογραφίες της διάσημης σταρ που δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι ελάχιστες, κι αυτές που περιλαμβάνονται σε αυτό το λεύκωμα είναι σίγουρα κάποιες από αυτές. Αυτό το γεγονός κάνει την έκδοσή του πολύτιμη, αναφέρει το newsweek.com

μεριλιν2.jpg

 “Ο φίλος μου, ο Σαμ Σο, μου έδωσε αυτό το λεύκωμα το 1973,” λέει ο Λόρενς Σίλερ, ο συγγραφέας που δημοσιοποίησε μετά από 40 χρόνια το σπάνιο απόκτημά του.

μεριλιν3.jpg

“Ήμουν στο γραφείο μου όταν ο Σαμ  μου το έφερε σε μια κουρελιασμένη καφέ  χάρτινη τσάντα. Την άνοιξε και το ακούμπησε στο γραφείο μου. "Ρίξε μια ματιά" μου είπε. Η Μέριλιν είχε πεθάνει 10 χρόνια νωρίτερα, αλλά σύμφωνα με τον Σίλερ το έφτιαξε αυτό για τον Σαμ. "Η Μέριλιν συγκέντρωσε όλες τις αγαπημένες της φωτογραφίες, που πιστεύω ότι ο Σαμ τις είχε τραβήξει και σε κάθε σελίδα χρησιμοποίησε διαφορετικό χρώμα παστέλ” λέει ο Σίλερ. “Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να εκπλαγώ. Δεν πίστευα ότι η Μέριλιν θα έκανε κάτι τέτοιο. Ένα παιδί; Ένας έφηβος; Ίσως. Αλλά όχι η Μέριλιν.



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X