GREEK REPORTERS: Νίκος Κουρής: «Δεν ικανοποιούμαι εύκολα»

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Νίκος Κουρής: «Δεν ικανοποιούμαι εύκολα»



Ο Νίκος Κουρής μίλησε γενικώς για τη ζωή του και αποκάλυψε πτυχές του χαρακτήρα του σε πρόσφατη συνέντευξή του.
«Δεν ικανοποιούμαι εύκολα. Γενικότερα, δεν ευχαριστιέμαι στη ζωή μου. Δεν είμαι αυτό που λέμε χαρούμενο παιδί», εξομολογείται ο Νίκος Κουρής και συνεχίζει:

«Γενικά, έχω κάνει πολύ μεγάλο κακό στον εαυτό μου, για χιλιάδες λόγους. Έχω υπάρξει και πολύ αυτοκαταστροφικός. Όταν άρχισα σιγά σιγά να ονειρεύομαι πράγματα, κατάλαβα ότι πρέπει να προσέχω τον εαυτό μου και να τον φροντίζω όσο μπορώ. Όσο μεγαλώνω, επιτρέπω περισσότερα πράγματα στον εαυτό μου, δίνω περισσότερες ευκαιρίες, βλέπω ότι σε ορισμένα πράγματα ήμουν απόλυτος. Δεν χτυπιέμαι πια κάτω σαν χταπόδι. Είμαι πιο ήρεμος».

Ο ηθοποιός αναφέρθηκε και στο γιο του:

«Είναι μια συνεχής δοκιμασία. Όταν έχεις παιδί, αλλάζουν πολλά πράγματα στον τρόπο που βλέπεις τη ζωή σου. Ακόμα και το σπίτι που θα μείνεις, το που θα βγεις, το με ποιους θα κάνεις παρέα, όλα έχουν να κάνουν με το παιδί σου. Ακόμα και το τι θα φορέσεις. Εμένα, μια ζωή, μου άρεσε να φοράω μαύρα. Τώρα φοράω και κανένα χρώμα, μόνο και μόνο για τον Πέτρο», αναφέρει.

«Καλύτερα που δεν υπάρχει ασφάλεια. Δεν χρειάζεται. Ο φόβος που σου δίνει η αβεβαιότητα σε αφυπνίζει. Το μέλλον είναι σκοτεινό, αλλά έτσι ήταν πάντα», καταλήγει ο ηθοποιός, σχολιάζοντας την ισχύουσα κατάσταση. 

zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X