GREEK REPORTERS: Έκαψε τη σύζυγό του με οξύ επειδή ήταν όμορφη

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Έκαψε τη σύζυγό του με οξύ επειδή ήταν όμορφη



Το όνομά της είναι Shama και σημαίνει λαμπάδα. Τραγική ειρωνεία, διότι ο σύζυγός της την έκαψε με οξύ. Ο λόγος; Επειδή ήταν πολύ όμορφη!
Η νεαρή Shama, μητέρα τεσσάρων παιδιών μπαίνει στη λίστα με τις γυναίκες που έχουν πέσει θύματα επιθέσεων με οξύ από τους συζύγους ή τα πεθερικά τους. Στο Πακιστάν αυτό είναι συχνό φαινόμενο, παρά την επιβολή κυρώσεων που θεσμοθετήθηκαν πρόσφατα. Οι γιατροί λενε πως βλέπουν τέτοια περιστατικά μία με δύο φορές την εβδομάδα. Απίστευτο!

«Είχαμε συχνούς καυγάδες στο σπίτι» αφηγείται η Shama από το κρεβάτι του νοσοκομείου. «Το βράδυ πριν πέσω για ύπνο μου είπε ότι είμαι υπερβολικά περήφανη για την ομορφιά μου. Τα ξημερώματα  μου έριξε οξύ και έφυγε από το σπίτι».

Άλλωστε στις περισσότερες περιπτώσεις στο Πακιστάν, οι δράστες διαφεύγουν ανενόχλητοι, χωρίς μάλιστα ποτέ να δικαστούν για τα εγκλήματά τους.
Το χειρότερο από όλα είναι ότι αφού την έκαψε της πήρε και το κινητό της έτσι ώστε να μην μπορέσει να καλέσει βοήθεια.

«Υποφέρω για αυτό που μου έκανε. Νιώθω ότι είμαι ζωντανό πτώμα και πιστεύω ότι δεν έχω δικαίωμα να ζήσω» λέει. "Όμως θα προσπαθήσω να γίνω όπως ήμουν για χάρη των παιδιών μου"

Να σημειωθεί ότι περισσότερες από 150 γυναίκες το χρόνο πέφτουν θύματα επιθέσεων στο Πακιστάν. Πολλές από αυτές αναγκάζονται να ζήσουν το υπόλοιπο της ζωής τους παραμορφωμένες, ενώ άλλες βάζουν τέλος στη ζωή τους και στη μιζέρια τους.



madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X