GREEK REPORTERS: O σωματοφύλακας του Michael Jackson υποστηρίζει ότι είναι ο πατέρας του Blanket

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

O σωματοφύλακας του Michael Jackson υποστηρίζει ότι είναι ο πατέρας του Blanket



O πρώην βρετανός σωματοφύλακας του Michael Jackson, θα κινηθεί δικαστικά για να αποδείξει ότι
ο μικρότερος γιος του τραγουδιστή, είναι βιολογικό του παιδί.
Ο  Matt Fiddes λέει ότι έδωσε σπέρμα στον Jackson ένα χρόνο πριν γεννηθεί ο Blanket το 2002. Όπως είπε: «Θα δώσω το DNA μου και θα ζητήσω από τους Jacksons να κάνουν τις εξετάσεις. Θέλω να τον βλέπω. Ο Michael είναι ο πατέρας τους, και δεν θέλω να αλλάξει αυτό, αλλά θέλω τα παιδιά πίσω στη ζωή μου. Και ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω της νομικής οδού. Πιστεύω ότι ο Blanket είναι δικός μου αλλά θέλω αποδείξεις».
Ο Fiddes λέει ότι η οικογένεια του Jackson αρνείται να του μιλήσει ή να απαντήσει στα γράμματά του. Λέει επίσης ότι ήταν ο ίδιος ο τραγουδιστής που του αποκάλυψε ότι αυτός είναι ο βιολογικός πατέρας, όταν τον Νοέμβριο του 2002, είχε βγάλει τον μικρό στο μπαλκόνι για να τον δουν οι θαυμαστές του.
«Ήμουν εκεί και τον ρώτησα, ‘Είναι ο Blanket το παιδί μου;’ Μου είπε, ‘Είναι δικό μου παιδί, Matt, αλλά χρησιμοποίησα το σπέρμα σου για να τον παράγω».

fashionlove.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X