GREEK REPORTERS: Μιμή Ντενίση: «Όταν έκανα τη Μπουμπουλίνα ήμουν πασέ… τώρα ο Λαζόπουλος που ντύνεται τσολιάς δεν είναι πασέ;»

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Μιμή Ντενίση: «Όταν έκανα τη Μπουμπουλίνα ήμουν πασέ… τώρα ο Λαζόπουλος που ντύνεται τσολιάς δεν είναι πασέ;»


Μια κόντρα η οποία κρατάει χρόνια και όπως φαίνεται δεν θα
τελειώσει ποτέ είναι εκείνη ανάμεσα στη Μιμή Ντενίση και το Λάκη Λαζόπουλο.
Η ηθοποιός ήταν σήμερα καλεσμένη στο «Πρωινό ΑΝΤ1» και μίλησε για τα νέα της επαγγελματικά σχέδια, τη συνεργασία της με την Κύπρο αλλά και το Λάκη Λαζόπουλο. Σε ερώτηση του Χρήστου Φερεντίνου αν πιστεύει πως ο Λάκης Λαζόπουλος την ακολουθεί, η Μιμή Ντενίση απάντησε: «Δεν ξέρω αν με ακολουθεί. Ξέρω πως εμένα με ακολουθεί κόσμος και το ίδιο ισχύει και για τον Λάκη Λαζόπουλο»
Με αφορμή την περιοδεία του Λάκη Λαζόπουλου «Sorry I am Greek» και τον ίδιο να φοράει στολή τσολιά, η Μιμή Ντενίση έριξε τα βέλη της ως προς τον ηθοποιό γυρνώντας κάποια χρόνια πίσω και λέγοντας: «Το σίγουρο είναι πως εγώ δε φοβάμαι για τις ιδέες μου. Το 2000 που έκανα τη Μπουμπουλίνα θεωρούσαν πολλοί πως είναι πασε-ντεμοντέ. Τώρα δεν είναι πασέ να ντύνεσαι τσολιάς»;
Όσο για το αν θα μπορούσε να διανοηθεί ποτέ να βρεθεί στην ίδια σκηνή με το Λάκη Λαζόπουλο, η ηθοποιός δήλωσε: «Νομίζω πως αν γινόταν αυτό θα υπήρχαν ουρές στα θέατρα»..
Η Μιμή Ντενίση, επίσης, αυτή την περίοδο πηγαινοέρχεται στην Κύπρο όπου έχει κλείσει μια πολύ καλή συνεργασία. «Πήγα στην Κύπρο και θα ξαναπάω γιατί μου πρότεινε μια πολύ καλή συνεργασία το κρατικό θέατρο. Εγώ πρότεινα την Ολυμπία Δουκάκη και φυσικά κανείς δε χάνει συνεργασία με τη μοναδική ελληνίδα που έχει πάρει Όσκαρ», αναφέρει χαρακτηριστικά.

πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X