GREEK REPORTERS: Μόνο εδώ: Οι κατάρες της Ντούβλη στο πρόσωπό μου… ως απάντηση στο χθεσινό ρεπορτάζ! (Nassos blog)

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Μόνο εδώ: Οι κατάρες της Ντούβλη στο πρόσωπό μου… ως απάντηση στο χθεσινό ρεπορτάζ! (Nassos blog)



Σκέφτηκα πολύ καλά 
και ομολογώ ότι προβληματίστηκα για το αν θα πρέπει να δώσω κι άλλο «χώρο» στο θέμα Ντούβλη.
Στη σκέψη αν θα πρέπει να δώσω συνέχεια στην τρασαδούρα και κάπως έτσι να μάθουν την Ντούβλη-την πορνοστάρ-ακόμη περισσότεροι, ή αν θα πρέπει απλά από τα λεγόμενά της να καταλάβετε το ποιόν της!
Επέλεξα την δεύτερη παράμετρο. Για να κατασταλάξετε κι εσείς για μια ακόμη φορά όπως κι εγώ ότι σε αυτή τη ζωή τίποτε δε γίνεται τυχαία. Δε θα δευτερολογήσω στις κατάρες της, ούτε θα ασχοληθώ με το σάπιο σύστημα που η Ντούβλη-δεν είναι καν το πραγματικό όνομά της-καταγγέλλει.By the way οι δουλειές πρέπει να πηγαίνουν καλά ε; Βλέπω το Rolexaki στη φωτογραφία το ολόχρυσο πρώτη μούρη…εκτός αν το εξασφάλισε ο Σειρηνάκης και είναι της παραγωγής…λέμε τώρα!!! Διαβάστε τι μου γράφει και σας καλώ να σχολιάσετε εσείς… ως μια σύγχρονή «Εκκλησία του Διαδικτύου» αυτά που λέει. Μου έστειλε χθες λοιπόν στη σελίδα μου στο Facebook το εξής μήνυμα » Το μόνο που μπορείς να με πολεμήσεις και να με κριτικάρεις εμφανισιακά είναι τα κιλά μου και στα υπόλοιπα πράγματα το πορνοστάρ που διαρκώς χρησιμοποιείς. Θα έπρεπε να είσαι πιο ανθρώπινος μετά τις καταστάσεις που έχεις βιώσει αλλά δυστυχώς ούτε κι αυτές σε έκαναν καλύτερο άνθρωπο. Έμεινες στη δημοσιογραφική σαπίλα που κυριαρχεί στο χώρο αλλά επειδή όλα εδώ πληρώνονται όσο με έχεις βλάψει τόσα χρόνια αυτό θα έρθει πίσω σ΄εσένα και σε μεγαλύτερο βαθμό. Το μόνο που εύχομαι κάποια στιγμή είναι να βάλεις μυαλό γιατί αν δεν έχεις μάθει με αυτά που έχεις πάθει έως τώρα θα έρθουν και χειρότερα. Καλή ζωή!»
Άσε τις ευχές για το μέλλον μου Μαριάννα για τους γονείς μου…Εγώ τουλάχιστον είμαι παιδί που μεγάλωσα με πρότυπα πατέρα και μάνας σταθερά…Μόνο αυτό αντί επιλόγου!
Πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X