GREEK REPORTERS: Σεγκολέν: Πληγώθηκα, δεν είμαι ρομπότ...

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Σεγκολέν: Πληγώθηκα, δεν είμαι ρομπότ...



«Φυσικά και πληγώθηκα, δεν είμαι... ρομπότ», είπε η Σεγκολέν Ρουαγιάλ όταν
ρωτήθηκε για την επίθεση που δέχτηκε από την πρώτη κυρία της Γαλλίας και νυν σύντροφο του Φρανσουά Ολάντ.



«Φυσικά και πληγώθηκα, δεν είμαι... ρομπότ», είπε η Σεγκολέν Ρουαγιάλ όταν ρωτήθηκε για την επίθεση που δέχτηκε από την πρώτη κυρία της Γαλλίας και νυν σύντροφο του Φρανσουά Ολάντ.
Λίγα 24ωρα πριν από την εκλογική μάχη που θα δώσει η άλλοτε υποψήφια για την προεδρία της Γαλλίας στην περιφέρεια της Λα Ροσέλ και ενώ οι δημοσκοπήσεις τη φέρνουν να χάνει έναντι του «αντάρτη» των Σοσιαλιστών Ολιβιέρ Φαλρονί, η Σεγκολέν έσπασε τη σιωπή της.
Μετά τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε το σχόλιο της Βαλερί Τριερβελέρ στο Twitter, μέσω του οποίου η πρώτη κυρία καλούσε τους πολίτες να στηρίξουν τον Φαλρονί, η πρώην σύντροφος του Γάλλου προέδρου υποστήριξε πως αιφνιδιάστηκε από το μήνυμα της Βαλερί, γι' αυτό και δεν είπε τίποτα. «Ωστόσο», πρόσθεσε, «εννοείται πως πληγώθηκα, δεν είμαι ρομπότ».

ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X