GREEK REPORTERS: Πετρετζίκης: «Μου έχει τύχει να με φλερτάρει γυναίκα αλλά δεν το θεωρώ σέξι»

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Πετρετζίκης: «Μου έχει τύχει να με φλερτάρει γυναίκα αλλά δεν το θεωρώ σέξι»


Έχουν φλερτάρει τον Άκη Πετρετζίκη κατά τη διάρκεια της εργασίας του;
«Πιστεύεις πραγματικά ότι όταν μαγειρεύω μπορώ να έχω το νου μου και στο ποια με κοιτάει ή όχι; Μου έχει τύχει να με φλερτάρει γυναίκα, αλλά δεν το θεωρώ και τόσο σέξι. Αν δηλαδή μου την πέσει πρώτα εκείνη και δεν με αφήσει να την κυνηγήσω, έχει φάει «χ». Μου έχει τύχει να κάνω σχέση με μία κοπέλα που με φλέρταρε, αλλά δεν κράτησε πολύ. Ο τρόπος που θα ξεκινήσει μία σχέση και ο πρώτος μήνας είναι καθοριστικός για το τι μέλλον θα έχει» είπε χαρακτηριστικά στο OK ο Άκης Πετρετζίκης!

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X