GREEK REPORTERS: Μητέρα 15χρονης: "Κάποιος ήθελε να σκοτώσει το παιδί μου"

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Μητέρα 15χρονης: "Κάποιος ήθελε να σκοτώσει το παιδί μου"



«Να βρεθεί αυτός που χτύπησε το παιδί μου… Αυτός που ήθελε να το σκοτώσει. Να μάθω κι εγώ γιατί τόση κακία, γιατί τόσο μένος.
Το παιδί μου δεν έπεσε από βράχια όπως θέλουν να λένε. Το βρήκα εγώ, ξέρω σε τι κατάσταση το βρήκα.» ανέφερε φανερά καταβεβλημένη η μητέρα της 15χρονης που εντοπίστηκε με σοβαρές κακώσεις σε παραλία της Πάρου.

Εντωμεταξύ η ανήλικη υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση το πρωί , μετά από επιδείνωση που παρουσίασε η υγεία της.

Οι γονείς της είναι πολύ ανήσυχοι για την κατάσταση της υγείας της, γιατί ο οργανισμός της δεν αντέδρασε όπως περίμεναν οι γιατροί, ενώ μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται το ιατρικό ανακοινωθέν.

Επίσης παρόλο που οι έρευνες των αρχών εντείνονται –σήμερα φτάνει κλιμάκιο της αστυνομίας και από την Σύρο- ακόμα δεν έχουν φωτιστεί τα αίτια του τραγικού περιστατικού.
Κάποια περίεργα σημάδια στον λαιμό της προκαλούν ερωτηματικά στις Αρχές, ενώ ακόμα δεν έχει βρεθεί το κινητό της τηλέφωνο.

Παρόλα αυτά, έχουν φτάσει στα χέρια των αρχών τα στοιχεία από τις τελευταίες της κλήσεις και αναμένεται να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος.

Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X