GREEK REPORTERS: Elton John: "Πέρασα τη μισή ζωή μου κάνοντας κοκαΐνη, την μυρίζω ακόμη"

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Elton John: "Πέρασα τη μισή ζωή μου κάνοντας κοκαΐνη, την μυρίζω ακόμη"


Ειλικρινής σε σημείο που σοκάρει ήταν ο Elton John στην αποκαλυπτική συνέντευξη που παραχώρησε για την "USA Today" με αφορμή την αυτοβιογραφία που ετοιμάζει με τίτλο "Love is the cure". Μίλησε για την κοκαΐνη που έκανε για πάρα πολλά χρόνια αλλά και για την παραλίγο θανατηφόρα δόση το 1975.
Μπορεί ο Elton John να περνά μια από τις καλύτερες φάσεις του, μιας και θα γίνει για δεύτερη φορά γονιός, παρόλα αυτά έχει περάσει ιδιαίτερα δύσκολες και ακραίες φάσεις στη ζωή του, για τις οποίες μιλά στην  "USA Today".
"Άνθρωποι και φίλοι μου πέθαιναν δεξιά και αριστερά και εγώ δεν μπορούσα να σταματήσω τη ζωή μου. Αυτό είναι το φοβερό πράγμα με τον εθισμό. Είναι μια πολύ άσχημη αρρώστια…", παραδέχθηκε ο τραγουδιστής για τη χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Τα τελευταία χρόνια όμως, και ειδικότερα αφότου γνώρισε τον σύντροφό του, David Furnish, ο Elton δεν θυμίζει σε τίποτα τον παλιό εαυτό του, ενώ δηλώνει πολύ προσεκτικός και καθαρός. "Αν τύχει και βρεθώ κάπου όπου υπάρχουν ναρκωτικά, μπορώ να μυρίσω την κοκαΐνη. Μπορώ να νιώσω στο πίσω μέρος του λαιμού μου αυτό το απαίσιο συναίσθημα του να δοκιμάζεις το πρώτο χτύπημα της κοκαΐνης. Και φεύγω αμέσως", τονίζει, ενώ εκμυστηρεύεται πως πέρασε τη μισή ζωής του "παρέα" με το συγκεκριμένο ναρκωτικό.
Μιλώντας για το πως αισθάνεται στη συγκεκριμένη φάση της ζωής του, χωρίς την εξάρτηση του από τα ναρκωτικά, διαπιστώνει πως είναι πολύ πιο δυνατός. "Ξέρω σίγουρα πως έγινα καλύτερος τραγουδιστής και ερμηνεύω πιο καλά τραγούδια που μπορεί να έχω πει εκατομμύρια φορές. Πιστεύω δηλαδή ότι οι εμπειρίες μου και τα όσα πέρασα δεν με έκαναν μόνο πιο δυνατό άνθρωπο αλλά και καλύτερο μουσικό και τραγουδιστή".
Μάλιστα, σε παλαιότερη συνέντευξή του είχε αποκαλύψει πως είχε φτάσει σε σημείο να κάνει τόση κοκαΐνη όσο η Whitney Houston. "Eίναι θαύμα που ζω", παραδέχτηκε.





cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X