GREEK REPORTERS: Κατερίνα Κούκα: Δεν θυμόμουν ούτε τον γιό μου!

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Κατερίνα Κούκα: Δεν θυμόμουν ούτε τον γιό μου!


Κατερίνα Κούκα:  Δεν θυμόμουν ούτε τον γιό μου!
Το ότι υπέστη αμνησία εξομολογήθηκε Ελληνίδα τραγουδίστρια, αποκαλύπτοντας την πιο τραγική στιγμή της ζωής της!

«Παντελής αμνησία για 3/4 της ώρας. Δεν ήξερα πως με λένε... Δεν θυμόμουν ούτε τον γιό μου!», είπε η Κατερίνα Κούκα στο περιοδικό «Λοιπόν» και εξιστόρησε το περιστατικό.

Όπως είπε η γνωστή τραγουδίστρια, υπέστη αμνησία μετά από τροχαίο ατύχημα που είχε στην Κρήτη.

«Ήταν το πιο τρομακτικό συναίσθημα στη ζωή μου. Δεν φοβήθηκα ποτέ τίποτα όσο αυτό, την απώλεια μνήμης, δεν υπάρχει χειρότερο από το να μη θυμάσαι ποιά είσαι… Μετά από τέτοια σοκαριστικά βιώματα -γιατί ήταν σοκ- βλέπεις τον κόσμο με άλλα μάτια και εκτιμάς αλλιώς τα πράγματα. Με έβαλε να σκεφτώ πάρα πολλά που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχα σκεφτεί. Να είναι το σώμα υγιές και να απέχει η μνήμη, αυτό είναι φοβερό. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχεις», κατέληξε.

Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X