GREEK REPORTERS: Βαλάντης: Η μεγαλύτερη "μαστούρα" είναι να είσαι νηφάλιος

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Βαλάντης: Η μεγαλύτερη "μαστούρα" είναι να είσαι νηφάλιος


Βαλάντης: Η μεγαλύτερη "μαστούρα" είναι να είσαι νηφάλιος
Και ξαφνικά από το πουθενά, έρχεται η εκ βαθέων εξομολόγηση του Βαλάντη να μας φέρει σε αμηχανία.


Ο Βαλάντης ένιωσε την ανάγκη να μας ενημερώσει πως έχει κάνει ερωτικά τρίγωνα και τετράγωνα και πως σε μια «σκοτεινή» περίοδο της ζωής του έκανε χρήση κοκαΐνης, τώρα πάντως το γύρισε στο αλκοόλ.

Εκπληκτική η ερώτηση: «Έχεις συνευρεθεί ερωτικά με δύο γυναίκες ταυτόχρονα;» και ακόμα καλύτερη η απάντηση: «Έχω βρεθεί και με τρεις... έγινε μία φορά».

Συνέχεια: «Έχεις δοκιμάσει ναρκωτικά;»

«Ναι. Ήταν μία πολύ άσχημη περίοδος της ζωής μου όταν το έκανα και τελικά κατάλαβα ότι η μεγαλύτερη “μαστούρα” είναι να είσαι νηφάλιος. Όταν τα βρεις με τον εαυτό σου και ξέρεις τι γίνεται στη ζωή σου, δεν έχεις ανάγκη τα ναρκωτικά. Έκανα χρήση γύρω στον ενάμιση χρόνο, αλλά κατάλαβα ότι δεν ήταν κάτι καλό για μένα... Δοκίμασα και κοκαΐνη, αλλά κατάλαβα ότι πραγματικά δεν μου έδινε τίποτα. Δεν ξέρω αν δίνει κάτι σε άλλους ανθρώπους. Εμένα δεν μου προσέφερε τίποτα, γι' αυτό και σταμάτησα να παίρνω. Είμαι νηφάλιος. Πίνω τα ποτάκια μου, κανονικά, όπως όλος ο κόσμος και περνάω πολύ καλύτερα».


Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X