GREEK REPORTERS: «Αν ξαναγύριζα στα 25 μου, δεν θα παντρευόμουν ούτε θα έκανα παιδιά» (Ποια το είπε;)

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

«Αν ξαναγύριζα στα 25 μου, δεν θα παντρευόμουν ούτε θα έκανα παιδιά» (Ποια το είπε;)



«Αν ξαναγύριζα
 στα 25 μου και είχα το μυαλό που έχω τώρα, δεν θα παντρευόμουν ούτε θα έκανα παιδιά» εξομολογείται γνωστή δημοσιογράφος.

«Όταν μια γυναίκα αποκτά οικογένεια, έχει κάποιες υποχρεώσεις που δεν μπορεί να παραβλέψει. Μπορεί, για παράδειγμα, να ήθελα πριν από δέκα χρόνια να φύγω από την τηλεόραση. Δεν το έκανα τότε γιατί είχα ανάγκη τα χρήματα για να μεγαλώσω τα παιδιά μου. Ούτε θα μπορούσα να πάρω τον υπολογιστή μου, να μετακομίσω στην Αυστραλία, να μείνω σε έναν φάρο με θέα τον Ατλαντικό και να γράφω, όπως είναι το μεγάλο μου όνειρο. Εγώ, όπως όλες οι γυναίκες που θέλουν να είναι σωστές σύζυγοι και μητέρες, έβαλα στην άκρη τον εαυτό μου. Γι αυτό λέω τώρα ότι αν ήμουν 25 χρονών μπορεί να μην το ξαναέκανα» αναφέρει στο OK! η Μάρω Λεονάρδου.
Πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X