GREEK REPORTERS: Χρήστος Σπανός: «Δεν τα έχω παρατήσει»

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Χρήστος Σπανός: «Δεν τα έχω παρατήσει»


Έχει περάσει ο Χρήστος Σπανός δύσκολες στιγμές στην ζωή του στις οποίες δεν είχε καν τα αναγκαία;

«Φυσικά. Δεν τα έχω παρατήσει. Έχω περάσει αρκετές φορές στην ζωή μου να δυσκολεύομαι να τα βγάλω πέρα» τόνισε με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Tivo, ενώ αναφερόμενος στο σίριαλ που πρωταγωνιστεί και στους χαρακτήρες που χάνουν το σπίτι, είπε πως δεν φεύγουν από την Ελλάδα διότι θέλουν να περάσουν το μήνυμα ότι πρέπει να μείνουμε εδώ και να αγωνιστούμε. Όσο για τους λόγος που μετά το «Άκρως οικογενειακόν» δεν πήρε κάποιον πρωταγωνιστικό ρόλο, είπε: «Δεν κυνήγησα πολύ την τηλεόραση και από την άλλη έκανα ένα παιδί. Οι προτεραιότητές μου ήταν διαφορετικές.»

gossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X