GREEK REPORTERS: Χρήστος Χολίδης: Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του;

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Χρήστος Χολίδης: Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του;


Χρήστος Χολίδης: Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του;
Για την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη
του οΧρήστος Χολίδης αποκαλύπτοντας πως το 2007 που γύρισε από Θεσσαλονίκη είχε πιάσει πάτο.
«Ήταν το 2007, όταν γύρισα από Θεσσαλονίκη. Είχα πιάσει πραγματικά πάτο», λέει στο περιοδικό Εγώ και συμπληρώνει: «Είχα πίστη στον εαυτό μου, σε αυτό που έκανα, πίστη στο ότι έπρεπε να προχωρήσω. Γενικά δεν φοβάμαι τη δουλειά, δεν έχω φόβους μέσα μου. Και κάποιος να μου πει τώρα ότι δεν θα ξανατραγουδήσω, θα βρω κάτι άλλο και θα τα καταφέρω. Για αυτό και πάντα λέω στους νεότερους από εμένα να πιστέψουν στα όνειρα τους, να πιστέψουν στον εαυτό τους.
gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X