GREEK REPORTERS: Δήμος Αναστασιάδης: η δυσλεξία που αντιμετωπίζει και η ψυχανάλυση

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Δήμος Αναστασιάδης: η δυσλεξία που αντιμετωπίζει και η ψυχανάλυση



Κρυφές πτυχές του αποκαλύπτει ο Δήμος Αναστασιάδης, που, μεταξύ άλλων εξομολογείται ότι έχει δυσλεξία, είναι αυτοκαταστροφικός και επισκέφθηκε ψυχολόγο, αλλά και ότι προτιμά να γίνεται κακός παρά να φερθεί άσχημα!




«Ο λόγος που είμαι αυτοκαταστροφικός είναι γιατί δεν είμαι εκδικητικός. Αν μου κάνει κακό η κοπέλα μου ή ένας φίλος μου, προτιμώ να γίνω κακός και να με σιχαθούν, παρά να φερθώ άσχημα ή να εκδικηθώ ή να πω 'με πλήγωσες'. Είναι φόβος ουσιαστικά. Είμαι δειλός στο να πω σε κάποιον ότι με πλήγωσε», αποκαλύπτει ο νεαρός τραγουδιστής.
Παράλληλα, ο Δήμος μιλά και για το πρόβλημα δυσλεξίας που αντιμετωπίζει και ανακάλυψε πριν από δύο – τρία χρόνια: «ήμουν κακός μαθητής και κακός φοιτητής. Έχω μια δυσκολία στο να αφομοιώνω πράγματα. Ίσως οφείλεται στη δυσλεξία που έχω». Πάντως, η δυσλεξία δεν τον εμποδίζει από το να θυμάται τους στίχους. «Μπορώ να συντάξω και να θυμηθώ ένα τραγούδι όταν τραγουδάω, παρά όταν πρέπει να το απαγγείλω. Αυτό που δεν μπορώ να κάνω είναι, όταν διαβάζω ένα βιβλίο και η πρώτη σειρά έχει εννέα λέξεις, με την πρώτη ανάγνωση αφομοιώνω τις τέσσερις και ξαναδιαβάζω μέχρι να τις αφομοιώσω όλες. Όταν κάνω focus σε κάτι, το μυαλό μου αποσπάται», προσθέτει.
«Δεν κάνω αυτή τη δουλειά για να φανώ, αλλά γιατί αγάπησα τη μουσική και το τραγούδι. Δεν με ενδιέφερε ποτέ η κάμερα και το “δείτε με”. Δεν μπορώ να κάνω πράγματα τα οποία δεν είμαι εγώ», συνεχίζει ο Δήμος, προσθέτοντας πως είναι πολύ αληθινός, σε σημείο που όταν αντιπαθεί κάποιον… φαίνεται!
Ο Δήμος δεν κρύβει πως όταν ήρθε στην Αθήνα από την Κατερίνη χρειάστηκε να κάνει ψυχανάλυση. «Ένιωσα ξαφνικά πολύ μόνος, δεν είχα κανέναν εδώ. Το μόνο που έκανα είναι να ασχολούμαι με την μουσική και να τρώω junk food. Είχα καταστρέψει τον οργανισμό μου. Κάποια στιγμή είπα "δεν πάει άλλο”. Έπρεπε να με βοηθήσω, χώρια που ήθελα να μιλήσω σε κάποιον. Δεν είχα κανέναν. Τότε, λοιπόν, πήγα σε ψυχολόγο», αναφέρει.
Επισημαίνοντας πως από τα 6 του ο πατέρας του τον έπαιρνε για δουλειά γιατί ήθελε τα παιδιά του να μάθουν πως το μαγαζί που είχε τους έδινε το ψωμί, ο τραγουδιστής εξομολογείται: «τον πατέρα μου άρχισα να τον θαυμάζω τώρα τελευταία. Παλιότερα, λόγω έντασης, δεν μπορούσα να τον καταλάβω. Σήμερα τον θεωρώ μέντορά μου. Όταν μεγαλώνεις, καταλαβαίνεις γιατί έπρεπε να κάνεις ορισμένα πράγματα όταν ήσουν πιο μικρός».
«Είμαι ερωτευμένος αυτή την εποχή, αλλά δεν υπάρχει σχέση. Μπορεί να είμαι μόνο εγώ ερωτευμένος, από την πλευρά μου», είναι η τελευταία αποκάλυψη του τραγουδιστή, ο οποίος τονίζει πως αφήνεται στις σχέσεις και ζει αυτό που είναι να ζήσει!
 

sigmalive.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X