GREEK REPORTERS: Shaya: «Έχω συγχωρήσει μια φορά την απιστία»

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Shaya: «Έχω συγχωρήσει μια φορά την απιστία»









H Shaya μιλάει στo MTV και τα "Everyday Girls" για όλα όσα την προβληματίζουν και την εμπνέουν.

Η τραγουδίστρια είπε για τους άντρες: «Οι Έλληνες είναι πολύ γοητευτικοί. Είναι ταυτόχρονα ευγενικοί και αλήτες».
Όσο δε για τον έρωτα τόνισε: «Έρωτας είναι τα πάντα. Είναι απαραίτητος παντού, ακόμα και στη δουλειά». Ενώ για την απιστία δήλωσε: «Η απιστία είναι αίσχος, ντροπή! Την έχω συγχωρήσει μια φορά, αλλά ήταν ούτως ή άλλως προς το τέλος»
Η τραγουδίστρια αυτό το διάστημα είναι μόνη της: «Δεν τον έχω βρει ακόμα, όμως ξέρω τι ψάχνω και αυτό είναι πολύ σημαντικό... Φέτος στις διακοπές μου θέλω μόνο την παρέα μου!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X