GREEK REPORTERS: Αν είναι δυνατόν!!! Αγνώριστη από το photoshop (;) η Άντζελα Δημητρίου

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Αν είναι δυνατόν!!! Αγνώριστη από το photoshop (;) η Άντζελα Δημητρίου







«Δεν έχω κόμπλεξ με την ηλικία μου. Είμαι 57 χρόνων και όλοι μου λένε ότι δε μοιάζω πάνω από 40», δηλώνει στο περιοδικό «ΟΚ» η Άντζελα Δημητρίου και φωτογραφίζεται πιο σέξι από ποτέ. 

Φορώντας πολύχρωμα, μικροσκοπικά μπικίνι, η γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια ποζάρει με καλοκαιρινή διάθεση και μιλά, μεταξύ άλλων, τις πλαστικές επεμβάσεις και την αποχή από το σεξ.
 
Μιλώντας για τις πλαστικές επεμβάσεις που έχει κάνει δήλωσε: «Το πρώτο μου botox το έκανα στα 42 μου και το επαναλαμβάνω κάθε οχτώ μήνες. Έκανα επίσης ανόρθωση στήθους όταν γέννησα την Όλγα και διατηρείται ακόμη μια χαρά, γιατί το προσέχω πολύ» και συμπλήρωσε: «Δε φοβάμαι το νυστέρι. Κι έχω πει στον εαυτό μου ότι αν δω ότι με τα μπότοξ πια δεν έχω αποτέλεσμα, ίσως να κάνω κι ένα mini lift που έχουν κάνει τόσες και τόσες. (...) Δε βρίσκω τίποτα κανό να χρησιμοποιεί κάποιος την επιστήμη για να δείχνει πιο νέος και πιο φρέσκος. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι η παραμόρφωση».


Όσο για την πρόσκληση να τραγουδήσει στα Κατεχόμενα και τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, είπε: «Εγώ πιστεύω ότι ήθελαν να ασχοληθούν με τη δική μου συναυλία για να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο, επειδή η Κύπρος μπαίνει στο ΔΝΤ. Εγώ δεν πρόκειται να εμφανιστώ ποτέ στα Κατεχόμενα».
 
Τέλος, η γνωστή ερμηνεύτρια αποκάλυψε ότι είναι πάνω από ένα χρόνο που έχει να κάνει σεξ.

Δείτε παρακάτω τη φωτογράφηση της τραγουδίστριας


PROTOTHEMA.GR



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X