GREEK REPORTERS: Kristen Stewart: Δεν θα εμφανιστεί στο κόκκινο χαλί γιατί… ντρέπεται

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Kristen Stewart: Δεν θα εμφανιστεί στο κόκκινο χαλί γιατί… ντρέπεται


Kristen Stewart: Δεν θα εμφανιστεί στο κόκκινο χαλί γιατί… ντρέπεται
«Υπήρχαν άνθρωποι που με συμβούλευαν να
υποδύομαι έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα κάθε φορά που εμφανιζόμουνα στο κόκκινο χαλί. Εγώ εξαρχής επέμενα πως δεν θα το κάνω» είχε εξομολογηθεί σε συνέντευξή της, η οποία όμως τώρα βλέπει τα φώτα της δημοσιότητας, η Kristen Stewart.

Η ηθοποιός, τρόπον τινά, προσπαθούσε να μας «προϊδεάσει» γι αυτό που επρόκειτο να συμβεί.
«Δεν μου αρέσουν αυτού του είδους οι άνθρωποι .Απεχθάνομαι τα άτομα που δεν έχουν προσωπικότητα και παίζουν έναν συγκεκριμένο ρόλο στο κόκκινο χαλί. Άσε που από το πουθενά τους βλέπεις να αρραβωνιάζονται και να παντρεύονται. Δεν μου αρέσει να μου λένε "Θεέ μου αυτό το κορίτσι είναι τόσο ψεύτικο". Εγώ θέλω απλώς να είμαι ο εαυτός μου» δήλωνε τότε!
Πού να ήξερε ότι λίγο καιρό αργότερα δεν θα είχε μούτρα να περπατήσει στο κόκκινο χαλί: «Η Kristen δεν θέλει να εμφανιστεί στο κόκκινο χαλί. Νιώθει ντροπιασμένη για να εμφανιστεί δημόσια και να ποζάρει σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Μετά από όσα ακούστηκαν για την απιστία της, έχει φοβηθεί και προσπαθεί να μείνει μακριά από τα φλας» αναφέρει άτομο από το συγγενικό της περιβάλλον.

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X