GREEK REPORTERS: Σταματίνα Τσιμτσιλή: Οι τελευταίες εξελίξεις για το «Πρωινό ΑΝΤ1»

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Οι τελευταίες εξελίξεις για το «Πρωινό ΑΝΤ1»




Τελικά η Σταματίνα Τσιμτσιλή θα καταφέρει να κάνει το χατίρι του άντρα της, Θέμη Σοφού και να πάνε μαζί διακοπές τον Αύγουστο ή θα παραμείνει στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο μαγευτικό Μαρούσι για να παρουσιάσει το καλοκαιρινό πρωινό στον ΑΝΤ1;

Η παρουσιάστρια μίλησε σήμερα στην εκπομπή «Μεσημεριανή Μελέτη» για το τι θα γίνει τελικά με την παρουσίαση του πρωινού ψυχαγωγικού προγράμματος στον ΑΝΤ1, τις καλοκαιρινές της διακοπές αλλά και όλα όσα έχει να αντιμετωπίσει.
«Είναι εποχές που δεν πρέπει να κάνουμε μακρόπνοα σχέδια. Μέχρι τέλη Ιουλίου θα είμαι σίγουρα στο ραδιόφωνο. Τα άλλα θα φανούν στην πορεία», είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή.
Υπάρχει το ενδεχόμενο να ξεκινήσει το «Πρωινό ANT1» 23 Ιουλίου ή 16 Ιουλίου; Η παρουσιάστρια δηλώνει πως «δυστυχώς δεν έχω κάτι ξεκάθαρο να σας πω. Είναι όλα ένα υποθετικό σενάριο. Περιμένω να δω πως θα εξελιχθεί η κατάσταση και αναλόγως θα κανονίσω τα σχέδια μου. Ούτως ή άλλως και ο άντρας μου δουλεύει μέχρι τέλη Ιουλίου και εγώ, οπότε αν πάμε διακοπές θα πάμε τον Αύγουστο. Έχουμε καιρό μέχρι τότε».
Και προσθέτει πως «έχω εκπαιδευτεί φέτος καλά. Δεν πρέπει να τα κοιτάμε όλα από ένα πρίσμα του μικρόκοσμου μας. Μπορεί και εγώ και οι εργαζόμενοι του Alter να ζήσαμε δύσκολες στιγμές, νομίζω όμως ότι όλοι ζουν παρόμοιες καταστάσεις».
Τέλος, υποστήριξε ότι «γενικώς όλες οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα. Το θεωρώ υπεροπτικό να έχω εγώ απαιτήσεις».


gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X