GREEK REPORTERS: Μουτσινάς :«Κλείνω δύο χρόνια ψυχοθεραπείας»

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Μουτσινάς :«Κλείνω δύο χρόνια ψυχοθεραπείας»



Για το ξεκίνημα της καριέρας του αλλά και τις δύσκολες ώρες που πέρασε μετά την απώλεια των παππούδων του μίλησε ο Νίκος Μουτσινάς στην εκπομπή Μεσημεριανή 
Μελέτη.


Ο παρουσιαστής είπε πως κάνει εδώ και δυο χρόνια ψυχοθεραπεία. «Πρώτη φορά ξεκίνησα στον "Όμορφο Κόσμο" με τον Γρηγόρη. Όταν έφυγαν οι παππούδες μου τόσο άσχημα, έριξα το βάρος στη μαμά μου για να τα καταφέρει και κατάλαβα ότι τελείωσα. Ήμουν σε ένα μαύρο δωμάτιο. Χάθηκε όλη η καθημερινότητα μου. Αυτή ήταν η αφορμή να κάνω ψυχοθεραπεία».

Παράλληλα ο παρουσιαστής πρόσθεσε πως «χρειάζεσαι και τους δυο γονείς. Αν δεν είναι έτσι πρέπει να βρεις 5-6 γέφυρες.Ο παππούς έκανε προσπάθεια και αναπλήρωσε τεράστιο κενό όταν έφυγε ο πατέρας μου. Θέλω και πρέπει να δουλέψω πολύ τη σχέση μου με τον πατέρα μου.Όταν έφυγαν οι παππούδες νομίζω ότι έχασα τους γονείς μου»



pinnokio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X