GREEK REPORTERS: Παππά: Στα γενέθλια του γιου της με το νέο της αμόρε!

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Παππά: Στα γενέθλια του γιου της με το νέο της αμόρε!



Η Χριστίνα Παππά γιόρτασε τα γενέθλια του πρίγκιπά της Δημήτρη. Το παρών στη βραδιά έδωσε και ο νέος της αγαπημένος.

Την Κυριακή το βράδυ η Χριστίνα Παππά έλαμπε από χαρά και ο λόγος ήταν ότι ο μονάκριβος γιος της είχε τα γενέθλιά του.

Κατ’ αρχάς για όσους δεν το γνωρίζουν θα πρέπει να πούμε πως η Χριστίνα έχει παθολογική αγάπη στον γιό της (ο οποίος πλέον μεγάλωσε και είναι ένας γοητευτικός νεαρός!).

Πράγμα που σημαίνει πως η δημοφιλής ηθοποιός και ευτυχής… χαζομαμά δεν παραλείπει σε κάθε ιδιαίτερη στιγμή του κανακάρη της να είναι στο πλευρό του.

Στο γιορταστικό δείπνο που διοργάνωσε φέτος η Χριστίνα για τον Δημήτρη (Πού αλλού; Στο HAMA, το μαγαζί του γιου της στη Γλυφάδα) παρέστη και ο Κύπριος επιχειρηματίας Χάρης Σταματίου, ο οποίος σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές είναι ο καινούργιος σύντροφος της ηθοποιού.

Για το τέλος η Χριστίνα είχε ετοιμάσει τούρτα-έκπληξη, ενώ στη συνέχεια ενημέρωσε τους followers της στο Twitter για τα γενέθλια του γιου της, παραθέτοντας μάλιστα και φωτογραφίες από τη βραδιά.

Η ηθοποιός έγραψε για το βλαστάρι της τα πιο θερμά λόγια: «Ο γιος μου! Χρόνια πολλά πρίγκιπά μου! Σ’ αγαπώ!» «Χρόνια πολλά στον μοναδικό άνδρα της ζωής μου, τον γιο μου. Ο,τι πολυτιμότερο υπάρχει στη ζωή μου, η ίδια μου η ζωή, ο γιος μου!»

Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

X